زمان انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ -

نظرمحمدی: سردار جنگل هنوز در حد انتظارات ما نیست

علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود می گوید که هفته گذشته تیمش برای اولین بار به بازی ای که عقب بوده بازگشته و به همین دلیل خودباوری زیادی در تیم شکل گرفته است.

سرای نور؛علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پدیده به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

بازیکنانم خودشان را پیدا کرده اند
از رشت، علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده گفت: بازی بسیار سخت و سنگینی خواهیم داشت. تیم پدیده نشان داده خارج از مشهد عملکرد خوبی دارد. بچه‌های تیم ما به این خودباوری رسیده‌اند و در هفته گذشته نشان دادند که می‌توانند در بازی که عقب افتاده‌اند نتیجه را برگردانند. خوشحالم که بازیکنان جوان من موفق شدند در هفته‌های هشتم و نهم خودشان را پیدا کنند.

 

خوشبختانه تیم ما برای بازی فردا کامل است
خوشبختانه همه بازیکنان ما برای بازی فردا در سلامت کامل هستند و بدون هیچ مصدوم و محرومی برعکس بازی مقابل سایپا که دو بازیکن را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشتیم روانه میدان می‌شویم. امیدوارم فردا یک بازی با کیفیت از تیم سپیدرود ببینیم.

 

امیدواریم استارت خوبی در ورزشگاه سردار جنگل داشته باشیم
سرمربی سپیدرود در خصوص نخستین بازی این تیم در ورزشگاه سردار جنگل و اینکه زمین این ورزشگاه چه کیفیتی دارد، تصریح کرد: کیفیت چمن ورزشگاه سردار جنگل نسبت به ۱۰ روز قبل که برای بازی مقابل استقلال در این ورزشگاه تمرین کردیم، شرایط بهتری دارد؛ اما هنوز در حد انتظار ما نیست. می‌دانیم که میزبانی ما از فردا شروع می‌شود و امیدوارم ورزشگاه سردار جنگل برای ما خوش‌یمن باشد و با کسب سه امتیاز در اولین بازی خانگی خود در این ورزشگاه، استارت خوبی در میزبانی در این ورزشگاه در لیگ برتر بزنیم.

 

صعود سپیدرود به لیگ برتر باعث نونوار شدن ورزشگاه های رشت شده
چمن عضدی پُرپشت‌تر است. چمن این ورزشگاه ۱۶ هزار است؛ اما چمن سردار جنگل کمتر است. با این حال بازسازی خوبی در این ورزشگاه انجام شده و باید به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان گیلان خسته نباشید بگویم. صعود سپیدرود به لیگ برتر باعث شد ورزشگاه‌های رشت نونوار شوند و خوشحالم شهر ما از لحاظ سخت‌افزاری، به پیشرفت دست پیدا می‌کند.

امیدوارم چراغپور به کادر فنی بازگردد
وی در مورد بازگشت عشوری‌زاد به کادر فنی سپیدرود و جدایی جلال چراغپور از سپیدرود اظهار داشت: جابجایی رخ نداده است. عشوری‌زاد مدتی از ما جدا شده بود و دوباره به ما ملحق شده است. امیدوارم مشکلات مالی باشگاه حل شود و چراغپور به سپیدرود بازگردد.

 

از جوانگرایی ضرر نکرده ام
وقتی می‌گوییم باید در تیم جوانگرایی انجام شود، باید تاوان آن را در نظر بگیریم و صبوری داشته باشیم. همچنین بازی‌های تدارکاتی در وقفه‌های لیگ و به میدان رفتن بازیکنان جوان در این دیدارها می‌تواند جوانان را پخته‌تر کند. ما به جوانگرایی ادامه می‌دهیم و سپیدرود و نظرمحمدی در لیگ دسته دوم، لیگ یک و لیگ برتر از اعتماد به جوانان ضرر نکرده است. امیدوارم جوانان بالیاقت سپیدرود، شایستگی‌های خود را ثابت کنند و همه مربیان لیگ برتر به جوانان اعتماد کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو