زمان انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ -

نصرتی: همشهری من هر بار به من کارت می‌دهد!

محمد نصرتی مدافع تیم نفت تهران می گوید که کیفیت بازیکنان و تلاش با تجربه ها برای سر و سامان دادن به تیم سبب شده تا نفتی ها تا اینجا نتایج خوبی در مسابقات کسب کنند.

سرای نور؛گفت: بازی خوبی برای ما بود، اما کیفیت بازی خوب نبود و باد سردی که می آمد کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داده بود. حواشی هم پیرامون تیم ما و هم استقلال خوزستان که هر دو هم خصوصی هستند، وجود داشت. ما هر کدام مشکلات خاص خودمان را داریم، اما در طول بازی ما موقعیت های بیشتری داشتیم  و توانستیم بازی را ببریم.

 

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه با اشاره به نمایش خوب تیمش در دیدار برابر صنعت نفت آبادان عنوان کرد: در بازی با صنعت نفت خیلی خوب بودیم و شایسته کسب امتیاز بودیم. گل صد در صد ما را مردود کردند؛ ولی داور مسابقه پذیرفت که گل ما سالم بوده و به اشتباه پذیرفته نشده است؛ البته آقای حاج ملک داور بسیار خوبی هستند و با توانایی هایی که دارد می تواند در لیست الیت هم باشد.

وی ادامه می دهد: در مجموع حیف شد که نتوانستیم از آن بازی امتیاز بگیریم. ضمن اینکه شرایط ما با آنها اصلا قابل مقایسه نیست؛ آنها چهار بازیکن خارجی خوب دارند و ما اصلا بازیکن خارجی نداریم.

مدافع نفت تهران که روز گذشته در دقایق پایانی اخراج شد و دیدار برابر استقلال تهران در هفته یازدهم را از دست داد، در مورد اعتراضی که به قضاوت ملکی داشت، می گوید: آقای ملکی اهل کرج است و همشهری من است؛ ولی نمی دانم چرا هر وقت بازی هایی که من در آن حضور دارم را قضاوت می کند، به من کارت می دهد. دیروز هم به من کارت داد و من سه کارته شدم و بازی با استقلال را از دست دادم؛ این موضوع خیلی ناراحتم کرد.

نصرتی در مورد شرایط عجیب و غریب تیم نفت اظهار داشت: ما هر بازی با بازیکنان قرار می گذاریم که برای خودمان بازی کنیم؛ اما نمی شود. بچه ها مشکلات زیادی دارند و نمی توانند تمرکز کنند. اگر همینطوری اوضاع پیش برود، افتضاح است. باید تکلیف خودمان را بدانیم که با کی طرف هستیم. وقتی مدیران جدید آمدند چند روزی شرایط خوب بود، اما باز به هم ریخته شده و به تعهداتی که به یک سری از بازیکنان داده شده هم عمل نکرده اند.

مدافع نفت تهران در خصوص اینکه با این حال تیم نفت تهران نتایج خوبی گرفته، توضیح می دهد: در تیم ما بازیکنان با کیفیتی هستند و با تجربه های تیم هم سعی می کنند به آنها کمک کنند تا تیم را جمع کنیم. خدا را شکر تا اینجا نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم در ادامه مشکلات و حواشی تیم برطرف شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو