زمان انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ -

صالحی در بازدید از نمایشگاه IPAS ۲۰۱۷؛

علت برآشفتگی و نگرانی دشمن دستاوردهای ماست

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: علت برآشفتگی دشمن همین دستاوردهای ماست. فرض کنید اگر محرومیت ها، تحریم ها و فشارها نبود، با چه سرعت بیشتری می توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش  سرای نور،علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران عصر روز سه شنبه ۲۵ مهرماه از نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات حفاظتی، امنیتی و ایمنی IPAS ۲۰۱۷ در مصلی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

 

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه واقعاً غرورآفرین و باورنکردنی هستند، افزود: جا دارد به جوانان و ملت ایران تبریک بگوییم که توانسته اند به این مرحله از دستاوردها برسند.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: علت برآشفتگی و نگرانی دشمن همین دستاوردهای ماست. فرض کنید اگر محرومیت ها، تحریم ها و فشارها نبود، با چه سرعت بیشتری می توانستیم حرکت کنیم. علیرغم همه این مشکلات توانسته ایم تا امروز خوب بدرخشیم.

صالحی گفت: آینده تابناک و روشنی فراروی ماست و به آینده خیلی خوشبین هستم.

لازم به ذکر است یکی از شرکت های وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران برای اولین بار با محصولات بومی نظیر گیت تشخیص مواد رادیواکتیو(گاما و نوترون)، سنسورهای حفاظت پیرامونی، انواع فنس و موانع فیزیکی، آزمایشگاه سیار مقابله با خرابکاری صنعتی، خودروی ارتباطات در شرایط بحرانی و … در این نمایشگاه شرکت نموده است. این محصولات و دستاوردها سرریز دانش و فناوری HIGH-TECH انرژی صلح آمیز هسته ای در حوزه های حفاظتی، امنیتی و ایمنی است.

صالحی پس از بازدید از غرفه های این شرکت رهنمودهایی در ارتباط با فعالیت ها ارائه نمود.

این نمایشگاه از ۲۴ مهر آغاز شده است و تا ۲۷ مهر ادامه دارد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو