زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ -

صادقی-حاتمی؛ چند هفته پس از درگیری حاشیه‌ساز

امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی چند هفته پس از درگیری شدید در هتل المپیک روز آینده در ورزشگاه شهدای شهر قدس یکدیگر را ملاقات می کنند.

سرای نور؛امیرحسین صادقی مدافع تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ شب پیش از دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس با نظر مجید جلالی از تیم کنار گذاشته شد؛ البته این مدافع با تجربه بعد از چند روز به تمرینات برگشت و در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار گرفت، اما هنوز نتوانسته رضایت مجید جلالی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش را به دست بیاورد.

البته این تنها حاشیه مدافع پیکانی ها در این فصل نبوده و درگیری او با فرزاد حاتمی پیش از دیدار دو تیم می تواند جالب توجه باشد. هفته ها پیش زمانی که دو تیم برای برگزاری دیدارهای خود در هتل المپیک بودند، با درگیر شدن دو بازیکن سرشناس خود خبرساز شدند. این دو پس از درگیری چند جلسه محرومیت را پشت سر گذاشتند و دوباره به ترکیب تیم بازگشتند.

روز آینده تیم پیکان از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود و تقابل این دو بازیکن می تواند یکی از نکات جالب توجه این دیدار باشد؛ البته با توجه به عدم حضور این دو در ترکیب دیدار هفته گذشته تیمشان بعید به نظر می رسد، مربیان محتاط دو تیم از دو بازیکن جنجالی خود در ترکیب استفاده کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو