زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ -

خودنمایی تازه واردهای ایران قبل از جام ملت‌ها

فوتسالیست‌های ملی پوش ایران با زدن ۲۰ گل در دو مسابقه نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه کردند.

سرای نور؛تیم ملی فوتسال ایران با ترکیبی متفاوت از جام جهانی و مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ ازبکستان پا به رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها گذاشت؛ ولی با وجود اینکه نفرات تاثیرگذاری همچون محمدرضا سنگ‌سفیدی، حسین طیبی، احمد اسماعیل‌پور و حمید احمدی را به دلیل مصدومیت یا عدم اجازه تیم باشگاهی در لیست نداشت، نمایش درخشانی ارائه کرد.

 

فوتسالیست‌های ایران در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا برابر تیم افغانستانی که تعدادی از نفراتش در لیگ‌های ایران مشغول فعالیت هستند با نتیجه ۸ بر ۲ و مقابل تاجیکستان با نتیجه جالب توجه ۱۲ بر ۲ به برتری رسیدند تا با رکورد جالب توجه و میانگین ۱۰ گل زده در هر مسابقه راهی جام ملت‌ها شوند.

 

 

ملی پوشان ایران که بعد از ۶ سال در اسفندماه ۹۴ قهرمانی جام ملت‌های فوتسال آسیا را به دست آوردند؛ ولی با توجه به آمادگی‌ای که با کسب این عنوان به همراه سومی در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا و مقام اول مسابقات آسیایی ترکمنستان، نشان دادند توانایی دفاع از قهرمانی جام ملت‌های آسیا در چین تایپه را دارند.

 

تیم ملی ایران در حالی به دو برد و ۲۰ گل زده در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا که به میزبانی باشگاه مس سونگون تبریز برگزار شد، رسید که بازیکنان جوان و جدیدی در لیست تیم ملی قرار گرفته بودند و بیشتر آنها توانستند جواب مثبت به کادر فنی بدهند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو