زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ -

برنامه‌ریزی ناظم فوتسال برای چهارمین مدال

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت سرمربی شیرازی خود امیدوار به تکرار قهرمانی در آسیاست.

سرای نور؛سید محمد ناظم‌الشریعه با تجربه اندوزی از حضور در تیم ملی امید و دستیار بودن کنار خسوس کاندلاس اسپانیایی در تیم بزرگسالان، روی نیمکت ایران نشست و نخستین محک جدی را در جام ملت‌های ۲۰۱۶ خورد که با کسب عنوان قهرمانی سربلند از آن بیرون آمد.

دستیابی به این عنوان که بعد از ۶ سال برای فوتسال ایران به دست آمد، امیدها را زنده کرد تا ملی پوشان بتوانند در جام جهانی ۲۰۱۶ نیز به موفقیت برسند که همین اتفاق نیز افتاد و تیم ناظم‌الشریعه توانست با عبور از سد تیم‌های برزیل، پاراگوئه و پرتغال ایران را صاحب مدال برنز جهانی کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال با رفتن محمد کشاورز و محمد طاهری حالا هم نفراتی انتخاب کرده و در اختیار دارد که به نظر می‌رسد بتواند به این افتخارآفرینی ادامه دهند، چراکه آنها در مسابقات المپیک آسیایی به مدال طلا رسیدند و به سومین جایزه مهم طی دو سال اخیر دست یافتند.

ایران به همراه ناظم‌الشریعه برد ۸ گله مقابل افغانستان و شب گذشته نیز پیروزی با ۱۲ گل برابر تاجیکستان در مرحله انتخابی جام ملت‌ها داشت که با این سطح از برنامه‌ریزی و آمادگی پیش‌بینی می‌شود آنها در این رقابت‌ها که بهمن ماه در چین تایپه برگزار خواهد شد مجددا افتخارآفرینی کنند و پس از دو سال دوباره روی سکوی اول آسیا بایستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو