زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ -

نکته مهم در برگزاری بازی‌های ایران در تبریز

هواداران تبریزی نشان دادند میزبانی مسابقات ملی در شهرستان‌ها می‌تواند برای تیم ایران مثمر ثمر باشد.

سرای نور؛استقبال کم از مسابقات تدارکاتی ملی که در تهران برگزار می‌شود و به ویژه دیدار دوستانه اخیر تیم ایران مقابل توگو موجب شد بیشتر از همیشه بحثی پیش بیاید که دیگر شهرستان‌ها میزبان اینگونه بازی‌های غیر رسمی باشند تا هواداران نیز برای حمایت از تیم ملی به استادیوم بیایند.

با میزبانی‌ای که باشگاه مس سونگون از مرحله انتخابی جام ملت‌های فوتسال آسیا(مرکزی و غربی) به عمل آورد، فوتسال دوستان استان آذربایجان شرقی و حامیان تیم ملی برای پشتیبانی از فوتسالیست‌های ایران در دو دیدار با تیم‌های افغانستان و تاجیکستان به سالن پورشریفی رفتند و استقبال نسبتا خوبی داشتند.

 

 

میزبانی خوب مردم تبریز و همچنین برگزاری مطلوب این مسابقات که رضایت مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را نیز به همراه داشت، نشان داد می‌توان حتی بازی‌های رسمی ملی را نیز در شهری غیر از تهران برگزار کرد تا هم تیم‌های ایران از این اتفاق سود ببرند و همچنین مردم سراسر کشور از نزدیک نظاره‌گر ملی پوشان باشند.

نکته قابل توجه دیگر در برگزاری بازی‌های تبریز این بود که حتی تیم فوتسال کم نام و نشان تاجیکستان نیز در این شهر و مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا تماشاگر داشت.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو