زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ -

حذف بزرگ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تیم شانگهای SIPG با تمامی ستاره هایش مقابل نماینده کشور ژاپن شکست خورد، تا فینال مسابقات جام حذفی در فصل جاری تنها جامی باشد که می تواند به ویاش بوآش و ستاره هایش برسد.

سرای نور؛تیم شانگهای SIPG امروز دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در کشور ژاپن برگزار کرد و در پایان با یک گل مغلوب میزبان شد، تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ۲ بر ۱ بازنده شود و با تمامی ستاره ها و مربی سرشناسش از رسیدن به فینال بازماند.

رافائل سیلوا مهاجم برزیلی اوراواردز در دقیقه ۱۱ قفل دروازه شانگهای را باز کرد، تا با توجه به تساوی ۱ بر ۱ در دیدار رفت، کمی عقب تر بازی کند و اجازه حرکت را به مهاجمین سرشناس و گرانقیمت حریف بدهد؛ اما علیرغم وجود هالک، آقای گل فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا، اسکار ستاره برزیلی، لی وو مهاجم تیم ملی چین و همینطور الکسون، آنها از ایجاد فرصت های مسلم گلزنی بازماندند.

ویاش بوآش مربی سابق چلسی و زنیت سن پترزبورگ در مورد دلیل شکست در نیمه نهایی و حذف از رقابت ها گفت: « ما در بیشتر زمان های بازی توپ را در اختیار داشتیم، اما نمی توانستیم موقعیت های گلزنی ایجاد کنیم. ما تاوان اشتباهی را دادیم که در نیمه اول روی کرنر انجام دادیم. پس از گل اول، آنها توپ را به ما دادند و عقب نشستند، ما نمی توانستیم شانس گلزنی ایجاد کنیم و به پشت مدافعان آنها که خیلی خوب بازی کردند، نفوذ کنیم. در مجموع استراتژی آنها کار کرد و استراتژی ما جواب نداد.»

شانگهای در این فصل نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان یک مرحله بیشتر به صعود خود در رقابت ها ادامه داد و در فینال جام حذفی هم حاضر است. اما سرمربی سرشناس شانگهای می گوید نتیجه به دست آمده را برای تیمش ناامید کننده توصیف می کند:« درست است که این فصل پیشرفت داشته ایم، اما رویای ما حضور در فینال بود و حالا ما بسیار نا امید هستیم.»

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو