زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ -

زلاتکو دالیچ خبر حضور در تهران را تکذیب کرد

سرمربی سابق العین که اکنون هدایت تیم ملی کرواسی را برعهده گرفته، با تشکر از ایرانیانی که برای او آرزوی موفقیت داشتند، نسبت به شایعه حضورش در ایران واکنش نشان داد.

سرای نور؛زلاتکو دالیچ، سرمربی سابق العین که از چندی پیش شایعاتی مبنی بر حضورش در ایران و هدایت استقلال به گوش می‌رسید، اکنون حضور روی نیمکت کرواسی را بر عهده گرفته است.

سرمربی کنونی کرواسی در خصوص شایعه حضورش در ایران گفت: نه، نه، چنین چیزی وجود ندارد و من آخرین باری که به ایران آمدم مربوط به بازی برابر ذوب آهن بود.

او با طرح این سوال که چرا چنین سوالی از او پرسیده شده در پاسخ به اینکه گفته می‌شد برای مذاکره با استقلال صحبت از او بود، گفت: نه اینطور نیست. من از هواداران استقلال پیام‌های زیادی داشتم و پیغام‌های زیادی از ایران و دیگر کشورها برای حضورم در استقلال فرستاده شد؛ اما این اتفاق هیچ وقت رخ نداد که برای مذاکره به ایران بیایم. بعد از آن هم ماجرای تیم ملی کرواسی به وجود آمد که قضیه کاملا منتفی شد.

وی در واکنش به اینکه ایرانیان نسبت به او واکنش مثبتی داشتند و موج مثبتی برای حضور او وجود داشت گفت: بله، آنها خصوصا بعد از بازی برابر اوکراین که با پیروزی ما تمام شد کامنت‌های پرمهری برای من داشتند و دلگرمی بزرگی به ما دادند. پیام من به آنها این است که امیدوارم در روسیه آنها را ببینم.

زلاتکو دالیچ در مورد نتیجه پرسپولیس مقابل الهلال و عملکرد برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: من بازی شب گذشته را نتوانستم ببینم؛ اما بازی رفت برای حمایت از او به استادیوم رفته بودم. نتیجه بازی رفت دلسرد کننده بود و البته آنها خیلی از بازیکنان خود را اختیار نداشتند و این کار را سخت کرده بود؛ اما مهم این بود که پرسپولیس با این پتانسیل توانسته بود به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کند و این قابل تحسین است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو