زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ -

دو نمایش آسیایی و آغاز دوباره برای نوراللهی

احمد نوراللهی فصل گذشته و در دیدار برابر سیاه جامگان برای آخرین بار در ترکیب سرخ ها به میدان رفته بود و پس از آن برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوست.

سرای نور؛احمد نوراللهی در آخرین دیدار نیم فصل اول مسابقات لیگ شانزدهم برابر سیاه جامگان با بازوبند کاپیتانی وارد میدان شد و دقیقه ۸۶ در شرایطی که اشک هایش جاری شده بود و هم تیمی هایش او را بدرقه می کردند، از زمین مسابقه خارج شد تا برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی ملحق شود که در آن زمان رقیب اصلی پرسپولیسی ها برای کسب قهرمانی بود.

البته اتفاقات غیرمنتظره ای انتظار نوراللهی و همینطور عالیشاه دو سرباز پرسپولیسی ها را می کشید و این دو به دلیل محرومیت تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات فقط ۲ هفته با تیم جدیدشان بازی کردند.

نوراللهی از آن زمان تاکنون دور از ترکیب سرخ ها بود و در دیدار رفت برابر الهلال عربستان موفق شد بار دیگر به ترکیب اصلی تیم بازگردد. البته اگرچه نوراللهی در بازی رفت یکی از مهره هایی بود که در بازی بیشتر از سایر بازیکنان به چشم می آمد، اما نتوانست کمکی به تیم برانکو برای سبک تر کردن شکست ۴ بر صفر کند.

در دیدار برگشت نیز همانطور که انتظار می رفت، نوراللهی یکی از بازیکنان مورد نظر برانکو بود و در نیمه دوم جای کمال کامیابی نیا را گرفت. نمایش او در این مسابقه هم خوب بود؛ اما دیگر برای بازگشت و جبران نتیجه رفت دیر شده بود.

در یک سالی که نوراللهی از ترکیب پرسپولیس دور شده، بارها این تیم با مشکل عدم جایگزین مناسب برای کمال کامیابی نیا در پست هافبک تدافعی روبرو شده، که دیدار فصل گذشته برابر استقلال تهران شاخص ترین آنها بوده است. همینطور می توان به دیدار رفت برابر الهلال اشاره کرد که کامیابی نیا محروم بود و برانکو علیرغم میل باطنی مجبور به استفاده از نوراللهی شد که یک سال بود در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفته بود.

بازگشت نوراللهی که نوع بازی او ساده ولی در جهت حرکت تیم است، می تواند کمربند میانی تیم برانکو ایوانکوویچ را در ادامه فصل قوی تر از گذشته کند؛ پرسپولیسی که حالا با ناکامی از راه یافتن به فینال آسیا وارد دوران جدیدی شده و باید چالش های زیادی را برای بازگشت به روند موفقیت حل کند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو