زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ -

حرف‌های جالب دست نشان درباره مهدی قائدی

تیم آلومینیوم اراک در هفته نهم پس از هفته‌ها موفقیت توسط ملوانی‌ها متوقف شد. البته ملوان به سختی توانست از سد تیم باتجربه و هماهنگ اراک گذر کند و با کسب این پیروزی شرایط انزلی‌چی‌ها کمی مساعدتر از قبل شد و آنها برای صعود امیدوارتر از قبل شدند.

سرای نور؛گفت: نه، بازی خیلی سخت نبود؛ اما به دلیل شرایط دیدار قبل و نتیجه‌ای که در بازی با نفت‌مسجدسلیمان برایم رقم خورد کمی از نظر روحی روانی شرایط بچه‌ها بد بود و تماشاگران هم توقع پیروزی از تیم ما داشتند. هواداران نگران بودند و فکر می‌کردند که شاید گل بخوریم اما در مجموع نتیجه را به نفع خود کردیم باوجود آنکه موقعیت‌های بسیاری داشتیم و بچه‌ها نتوانستند از آنها بهترین بهره را ببرند اما خدا را شکر در نهایت پیروز میدان شدیم و هوادارانمان را با شادی راهی خانه‌هایشان کردیم.

او افزود: تیم آلومینیوم تیم خیلی خوبی است آنها هماهنگی خوبی داشتند و چند سالی است که در این تیم حضور دارند و به خوبی روی فوتبال هم‌تیمی‌های خود شناخت دارند ضمن آنکه حامد بصیری پیش از این خودش بازیکن بوده و به خوبی بازی بچه‌های تیمش را می‌شناسد و همین کار را برای حریفان سخت می‌کند. در مقابل ملوان تیم جوان و تازه‌ای است که هنوز به آن هماهنگی و تجربه‌ای که سایر رقبا رسیده‌اند دست پیدا نکرده است و مطمئنا هفته به هفته به شرایط نرمال دست پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه درباره روند آلومینیوم اراک اضافه کرد: به جز ضربه ای که به تیر دروازه زدند، موقعیت آنچنانی و خطرناک ایجاد نکردند و دروازه بانمان حتی یک توپ گیری خاص هم نداشت. برای ما این موضوع که بتوانیم در یک بازی مسائل دفاعی  را به خوبی رعایت کنیم تا گلی دریافت نکنیم ایده‌آل است. ما گل‌های خوبی می‌زنیم اما در حفظ آن کمی ضعیف هستیم که باید بچه‌ها بیشتر روی این موضوع کار کنند، کاری که آنها در این بازی انجام دادند و نتیجه‌اش را هم دیدند.

مربی ملوان درباره مصاف با بوشهری‌ها و نتیجه‌ای که مقابل سیرجان به دست آوردند خاطرنشان کرد: ایرانجوان از تیم‌هایی هست که راحت فوتبال بازی می‌کنند و تهاجمی‌اند. طبق اطلاعاتی که از آنها دارم بیشتر از آنکه مسائل مالی برای بازیکنانشان اهمیت داشته باشد بازی کردن و خودشان را به فوتبال معرفی کردن در اولویت است به‌طور مثال مهدی قائدی سال گذشته فقط به خاطر آنکه بتواند در یک تیم مطرح فوتبال بازی کند برای تیمش بهترین بازی را به نمایش می‌گذاشت. آنها میزبان هستند و فشار و حمایت تماشاگر را دارند و دردسرساز خواهند شد. نکته جالب این دیدار این است که آنها برای بردن بازی می کنند و تیمی که با فوتبالش به میدان می‌آید بازی خوب و با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو