زمان انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ -

بازگشت پدیده لوشامپیونا به رئال غیرممکن شد

ماریانو دیاز، ستاره محصول آکادمی رئال که تابستان امسال به لیون منتقل شد، در قرارداد خود بند بازگشت ندارد.

سرای نور؛

ماریانو پس از درخشش در تیم دوم رئال بود که با درخواست زیدان به تیم اول منتقل شد و فصل قبل هر زمان که به میدان رفت، نمایش هایی در خور تحسین و موثر از خود ارائه داد.

ماریانو چند ماه پیش علی رغم میل باطنی خود و چون در ترکیب رئال جای ثابتی برای خود نمی دید، راهی لیون شد. باشگاه فرانسوی با رقم ۸ میلیون یورو او را جذب کرد و حالا این بازیکن در ۹ بازی توانسته ۷ گل برای لیون بزند. هیچکس تصور نمی کرد که ماریانو این اندازه سریع در لیون تبدیل به یک مهره ثابت و تاثیرگذار شود. او را بسیاری پدیده این فصل لوشامپیونا می دانند.

 

 

 

 

پس از پیوستن ماریانو به لیون، رسانه های اسپانیایی نوشته بودند که رئال در قرارداد او بندی گنجانده تا بتواند او را سال بعد بازگرداند اما باشگاه لیون با انتشار بیانیه ای آب پاکی روی دست هواداران رئال ریخت و متذکر شد که در قرارداد ماریانو هیچ بند بازگشت به رئال وجود ندارد و او بازیکن لیون باقی خواهد ماند.

 

به این ترتیب رئال برای بازگرداندن ماریانو احتمالا باید چند برابر رقم فروش او را به لیون پرداخت کند که با توجه به سابقه مدیران رئال، امری بعید به نظر می رسد. رئال این روزها با فقر گلزنی مواجه شده و درخشش ستاره های جدا شده ای چون ماریانو و موراتا برای هواداران دردناک است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو