زمان انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ -

حمله نهایی بارسلونا برای شکار کوتینیو (عکس)

بارسلونای زخم خورده از نقل و انتقالات تابستانی، قصد دارد هر طور که شده در انتقالات ژانویه ناکامی خود در جذب کوتینیو را جبران کند.

سرای نور؛

کوتینیو در یک ماه پایانی نقل و انتقالات تابستانی به گزینه خرید شماره یک بارسلونا بدل شده بود. پس از ناامیدی در جذب وراتی، مسئولان بارسا تمام اراده خود را برای جذب ستاره برزیلی لیورپول گذاشتند و تا ساعات پایانی نقل و انتقالات نیز این تلاش ها ادامه داشت؛ اما در نهایت پاسخ لیورپولی ها منفی بود.

 

 

 

 

بارسلونا با وجود شکست در جذب کوتینیو، همچنان دست بردار نیست و حالا قصد دارد در زمستان تلاش جدیدی را آغاز کند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا با کیا جورابچیان، یکی از ایجنت های کوتینیو تماس گرفته و با وی مذاکراتی صورت داده است. طبق ادعای همین منبع، جورابچیان قرار است هفته آینده نشستی با مسئولان لیورپول داشته باشد و پیشنهاد بارسلونا را به آنها ارائه دهد.

 

به ادعای موندودپورتیوو، کوتینیو که از منتفی شدن انتقالش به بارسا سرخورده شده بود، ابتدا قصد نداشت برای لیورپول در لیگ قهرمانان به میدان برود؛ ولی در نهایت از مسئولان لیورپول قول گرفت که به شرط مساعدت آنها در راه انتقالش به بارسا در انتقالات زمستانی حاضر خواهد شد در چمپیونزلیگ به میدان برود. لیورپولی ها هم قول داده اند که اگر پیشنهاد مناسب و بالایی برسد، آن را بررسی خواهند کرد.

 

 

 

 

پیشنهاد بارسا ۸۰ میلیون یورو ثابت به علاوه ۳۰ میلیون یورو بندهای متغیر است؛ ولی به نظر می رسد که مصاحبه هفته گذشته نایب رئیس بخش فوتبال بارسا یعنی اسکار گرائو کار را خراب کرده باشد.

او در نشستی خبری گفت که بارسلونا برای خرید کوتینیو به اندازه کافی بودجه در اختیار دارد. مسلم است که لیورپول به ۸۰ میلیون یورو راضی نخواهد بود و احتمالا بارسا همچون تابستان، برای جذب کوتینیو مشکلات زیادی را در مذاکره با لیورپول پیش رو خواهد داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو