زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ -

رضایت سلتیک از عدم استخدام سردار آزمون

به نظر می رسد مسئولان سلتیک از اینکه در تابستان سردار آزمون را به خدمت نگرفتند راضی باشند.

سرای نور؛در ماه اکتبر اخباری در مورد تمایل برندان راجرز سرمربی سلتیک برای جذب سردار آزمون، مهاجمی که به زلاتان ایران معروف است وجود داشت اما روبین کازان ۱۰ میلیون پوند برای فروش این مهاجم درخواست کرد که از گران ترین خرید این باشگاه یعنی جان هارتسون نیز ۴ میلیون پوند گران تر بود.

وب سایت hitc در گزارشی اذعان داشت با بررسی شرایط سردار در فصل جاری در می یابیم که این بازیکن راه درازی تا دستیابی به ارزش ۱۰ میلیون پوندی دارد. سردار در ۱۲ بازی فصل جاری برای روبین کازان هرگز موفق به گلزنی نشده که بدترین رکورد او از سال ۲۰۱۵ و دوران حضور قرضی در روستوف است.

سردار گرچه در فصل گذشته موفق شد در لیگ قهرمانان برابر تیم های بزرگی از جمله بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید گلزنی کند اما حالا در باز کردن دروازه رقبا در لیگ داخلی روسیه ناکام مانده است.

در کل سردار آزمون از سال ۲۰۱۲ که از ایران به فوتبال روسیه مهاجرت کرد در ۸۹ بازی موفق به زدن ۲۳ گل شده است و این در حالیست که اودیونه ادوارد مهاجمی که بعد از پایان شایعات در مورد سردار راهی سلتیک شد اگرچه هنوز نمایش فوق العاده ای نداشته اما حداقل مبلغ ۱۰ میلیون پوند نیز برای این تیم خرج در پی نداشته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو