زمان انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ -

به ترکیب اصلی پاری سن ژرمن برمی گردم

هافبک آلمانی پاری‌سن‌ژرمن رقبای سرشناسی در راه قرار گرفتن در ترکیب اصلی پاریسی‌ها دارد ولی معتقد است در بازی‌های آینده بازی‌های بیشتری به او می‌رسد.

سرای نور؛یولیان دراکسلر در فصل جاری تنها در دو بازی به طور کامل برای باشگاهش به میدان رفته است. او برای حضور در ترکیب اصلی رقیبانی همچون کیلیان ام‌باپه، ادینسون کاوانی و نیمار دارد.

او در ابتدای فصل نقش زیادی در برنامه‌های اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن نداشت و در جریان رقابت‌ها هم اغلب نقش‌های دفاعی‌تری به او سپرده می‌شد. با این همه این بازیکن ۲۴ ساله مشکلی با این موضوع ندارد:”شروع فصل آسان نبود و زمان لازم داشتم تا دوباره به سطح خودم برگردم.”

 

 

 

بازیکن سال‌های گذشته شالکه ادامه داد:” هر وقت تیم به من نیاز داشته باشد، حاضر هستم. از بودن در این تیم خوشحالم و بدیهی است که بیشتر بازی خواهم کرد.”

با توجه به ترافیک بازیکنان در تیم پاریسی هیچ بعید نیست که بازیکنان حتی روی سکوهای ورزشگاه هم بنشینند و تماشاگر بازی تیم‌شان باشند:” ناراحت نیستم حتی اگر روزی روی نیمکت بنشینم. خواهیم دید چه اتفاق‌هایی می‌افتد ولی مطمئن هستم که بیشتر بازی خواهم کرد.”

همه می‌دانند که پاری‌سن‌ژرمن رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر می‌پروراند و دراکسلر هم در این مورد گفت: «این هدف ماست. ما در بازار پول زیادی خرج کردیم و خط حمله بسیار خوبی هم داریم. نیمار باورنکردنی است.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو