زمان انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ -

خشن ترین تیم لیگ برتر

دریافت دو کارت قرمز در دیدار برابر صنعت نفت آبادان باعث شد تا سیاه جامگان برای دومین بار با 9 بازیکن راهی رختکن شود.

سرای نور؛سیاه جامگان مشهد، تیمی که از ابتدای حضور خود در لیگ فراز و نشیب هایی داشته است، آنها در رقابت های لیگ هفدهم نیز مانند فصل های قبل شروعی امیدوار کننده داشتند اما به مانند قبل هرچه از لیگ گذشت آمار آنها نیز منفی شد. همین آمار منفی باعث شد سیاه جامگان به ناجی خود در لیگ هم رحم نکنند و روی نام اکبر میثاقیان که فصل پیش این تیم را در لیگ حفظ کرد خط قرمز بکشند تا شاید تیم اوضاع بهتری پیدا کند.

 

آنها برای جایگزینی میثاقیان، مرزبان را به این سمت برگزیدند و او هم در اولین مصافش به دیدار صنعت نفت آبادان رفت و اتفاقا بازی قابل قبولی هم از سوی مشکی پوشان به نمایش گذاشته شد. اما نکته قابل توجه در این بازی اعتراض ها و اخطارهایی بود که به ثبت رسید. مصطفی احمدی یکی از بازیکنانی بود که بابت اغلب سوت های داور به او اعتراض می کرد تا اینکه در دقیقه ۲۴ با دریافت کارت زرد اولین تذکر را دریافت کرد اما این تذکر تاثیری در رفتار او نداشت تا اینکه او با تکلی خشن در دقیقه ۷۴ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار مشهدی ها برای پیروزی سخت تر شود. این کارت قرمز بیستمین کارت قرمز لیگ هفدهم بود.

 

اما این پایان کار برای شاگردان مرزبان نبود،حسین بادامکی کاپیتان مشهدی ها هم پس از اخراج احمدی به شدت به داور اعتراض کرد، اوج اعتراض های او در هنگام اعلام پنالتی برای حریف بود که با کارت زرد داور مواجه شد. کارتی که ادامه دار بود و پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، بادامکی با یورش به سمت داور به اعتراض هایش ادامه داد و داور هم مجاب شد تا دومین کارت زرد را هم به او بدهد و او را از بازی بعد محروم کند.

 

این دومین باری است که سیاه جامگانی ها بازی را با دریافت دو کارت قرمز به پایان می برند. بار اول  در بازی هفته هشتم در دیدار مقابل پیکان بادامکی علاوه بر سیف اللهی از بازی اخراج شده بود. اخراج هایی که تاکنون لقب خشن ترین تیم لیگ را با دریافت ۴ کارت قرمز به مشکی پوشان مشهدی داده است.

 

بازی بعدی سیاه جامگان در لیگ در هفته یازدهم به میزبانی تیم استقلال خوزستان ۹ آبان ماه برگزار می شود.آنها پیش از این دیدار در مسابقات جام حذفی ۵ آبان ماه در بابل به مصاف تیم خونه به خونه این شهر می روند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو