زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

اجرای ۴۰ پروژه جدید عمرانی توسط قرارگاه خاتم/ با دولت همکاری خوبی داریم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از اجرای ۴۰ پروژه عمرانی بزرگ و جدید توسط این قرارگاه خبر داد.

سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیادرباره برنامه‌های پیش‌روی این قرارگاه برای سال ۹۵ اظهار داشت: امسال که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مزین شده است، قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بنا دارد بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب و انتظارات ایشان، اقدامات فوری در این راستا انجام دهد.

وی افزود: قرارگاه تصمیم دارد تا ۴۰ پروژه عمرانی دیگر را در فازهای مختلف از جمله در حوزه‌های آب، خطوط ریلی، جاده‌ای و صنعت و معدن اجرا کند بنابراین با همکاری وزارتخانه‌های مربوطه، این پروژه‌ها در یک زمان‌بندی خاص و برنامه دقیق اجرایی شده و در نهایت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در ادامه با اشاره به همکاری دولت با این قرارگاه در اجرای پروژه‌های مشترک، خاطرنشان کرد: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و بر اساس هماهنگی و توافقات انجام شده با دولت، روند خوبی را در اجرای پروژه‌های مشترک شاهدیم.

وی از دیدار خود با معاون اول رئیس‌جمهور در هفته گذشته خبرداد و گفت که در این دیدار از دولت خواستیم تا از قرارگاه پشتیبانی کامل صورت گیرد.

سردار عبداللهی درباره طرح برخی شبهات که سپاه را به انحصارگرایی در انجام پروژه‌ها در مقابل بخش خصوصی متهم می‌کنند، گفت: طرح این موضوعات و شبهات از زبان دشمن صورت می‌گیرد. طبیعتاً دشمن وقتی می‌بیند یک مجموعه انقلابی و دلسوز نظام برای مردم خدمت می‌کند، آن مجموعه را هدف قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: همواره این قرارگاه با بهره‌گیری از پیمانکاران و شرکت‌های بخش خصوصی، پروژه‌ها را پیش برده است. از نظر تجهیزات هم در وضعیت خوبی به سر می‌بریم ضمن آنکه از حیث نیروی انسانی متخصص،کارآمد، جوان و با تجربه، همواره بازوی اجرایی و توانمندی برای همه دولت‌ها بوده‌ایم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در پایان تأکید کرد: از این پس نیز همچون گذشته، قرارگاه در هر کجای کشور که نیاز به خدمت‌رسانی باشد در آنجا حضور پیدا کرده و به وظیفه شرعی خود در این باره عمل می‌کند.

منبع:تسنيم

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو