زمان انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ -

غفوری و مسلمان سه شنبه در کمیته اخلاق

دو بازیکن استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه در کمیته اخلاق حاضر می شوند.

سرای نور؛

بعد از یک روز از انتشار خبر محرومیت دو بازیکن سرخابی، مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق در مصاحبه رسمی با سایت فدراسیون به این خبر واکنش نشان داد تا موضوع محرومیت دو بازیکن سرخابی از دربی در نهایت رسمیت پیدا کند.

رئیس کمیته اخلاق درباره وضعیت این دو بازیکن برای حضور در دربی، عنوان کرد: بر اساس مستندانی که در پرونده غفوری و مسلمان وجود دارد، دستور موقتی صادر شده و در جلسه رسیدگی به پرونده این دو بازیکن را برگزار خواهیم کرد. این دوبازیکن به همراه نماینده و یا وکیل خود در جلسه کمیته اخلاق حضور خواهند داشت  تا مستندات خود را ارائه کنند و در اسرع وقت رای این پرونده صادر خواهد شد. هدف ما محروم کردن هیچ بازیکنی در حوزه فوتبال به نا حق نیست .

او در ادامه درباره تاریخ برگزاری این جلسه، گفت: غفوری و مسلمان فردا(سه شنبه) اگر مستندات مناسبی ارائه کنند، ممکن است حکم دستور موقتشان لغو شود.

به این ترتیب این دو بازیکن باید روز سه شنبه در کمیته اخلاق حاضر شوند و همچنان برای حضور در دیدار حساس روز پنج شنبه شانس دارند. تورک در بخشی از صحبت های خود به این موضوع اشاره کرده که کمیته اخلاق با وجود صدور دستور موقت برای حضور این بازیکنان، به سرعت رای نهایی را صادر خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو