زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ -

کروس: هری کین در لیگ برتر خودش را ثابت کرده

تونی کروس، هافبک رئال مادرید به تمجید از هری کین پرداخت و مدعی شد که او در لیگ برتر خود را ثابت کرده است.

سرای نور؛هری کین در چند فصل اخیر عملکرد خوبی داشته و در این فصل نیز بسیار درخشان ظاهر شده و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. با این حال او که موفق به کسب کفش طلا لیگ برتر شده، در خط حمله تیم برتر فیفا متشکل از نیمار، مسی و رونالدو جایی نداشت. تونی کروس که خود در این تیم در خط میانی کنار مودریچ و اینیستا قرار گرفته بود، به تمجید از مهاجم ۲۴ ساله انگلیسی پرداخت.

او گفت:” البته صحبت کردن راجع به این موضوع کار من نیست. هری کین بازیکن خیلی خوبی است، اگر مهاجم خوبی نباشید نمی‌توانید در لیگ برتر این تعداد گل بزنید. ولی اینکه بگویم رئال باید او را بخرد یا نه، وظیفه من نیست.”

کروس همچنین ابراز امیدواری کرد که تیمش در کسب چمپیونزلیگ، هت تریک کند. او گفت:” دو سال دشوار را پشت سر گذاشته ایم. چیزی که می‌توانم در موردش قول بدهم این است که ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد (که هت تریک کنیم) ولی تیم‌های خوبی در رقابت ها هستند و کار دشواری پیش روی ماست. هر سال، بارسلونا حضور دارد، تیم‌های قدرتمندی از انگلیس هستند، بایرن مونیخ نیز هست. تیم‌های خوبی در چمپیونزلیگ هستند. اینکه ما توانستیم دو سال پیاپی قهرمان شویم کار بزرگی بود و قبلا هیچ تیمی موفق به کسب این افتخار نشده بود.”

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو