زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ -

یونایتد قرارداد مورینیو را تمدید می‌کند

باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد قرارداد ژوزه مورینیو را تمدید کند. گفته می‌شود پاری‌سن‌ژرمن از علاقمندان این مربی پرتغالی است.

سرای نور؛شیاطین سرخ با این اقدام در نظر دارند زمان بیشتری با آقای خاص همکاری داشته باشند. در سوی دیگر مورینیو به تازگی گفته بود روی پایان دوران مربیگری‌اش با یونایتدها حساب نمی‌کند.
سران باشگاه در نظر دارند پنج سال دیگر با مورینیو همکاری داشته باشند. ارزش مالی این قرارداد نزدیک به ۷۳ میلیون یورو برآورد می‌شود.

 

 

 

دست به کار شدن یونایتدها برای تمدید قرارداد با مورینیو به این خاطر است که پاری‌سن‌ژرمن درصدد ارائه پیشنهاد به این مربی برآمده است.
مورینیو چندی پیش گفته بود: پسرم که در لندن زندگی می‌کند، به تازگی به پاریس رفت تا مسابقه‌ای را تماشا کند. او به منچستر نیامد. چرا که در حال حاضر در پاریس رخدادهای خاصی اتفاق می‌افتد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که هنوز هم یک مربی با هراس، انگیزه و اشتیاق به چیزهای تازه هستم. مطمئنم دوران فوتبالم در منچستریونایتد تمام نخواهد شد.

او که در تابستان ۲۰۰۶ جانشین لوئیز فان‌خال شد، تا سال ۲۰۱۹ با یونایتد قرارداد دارد. مورینیو در ادامه با اصلاح گفته‌هایش اظهار کرد: «پاسخ این است که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. من قراردادی ۵ ساله نخواهم بست و به پاری‌سن‌ژرمن هم نخواهم رفت. من قرارداد دارم. همین.»
شنیده شده است قرارداد جدید در هفته‌های آینده به مورینیو و مشاورانش ارائه خواهد شد که بر اساس آن دستمزد هفتگی‌اش به ۲۸۰ هزار یورو خواهد رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو