زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ -

نیمار: خودم را مقصر اخراج می‌دانم

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن مدعی شد که با وسایلی که هواداران مارسی به سمت او پرتاب می‌کردند، می‌توانست یک شام کامل بخورد.

سرای نور؛دو تیم شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که مارسی در ابتدا با گل لوئیز گوستاوو پیش افتاد ولی نیمار کار را به تساوی کشاند. پس از این گل، واکنش هواداران به نیمار بسیار تند شده بود و اشیاء متعددی از سمت آنها به سوی نیمار پرتاب می‌شد. همین موضوع باعث شده بود تا ستاره برزیلی شرایط روحی روانی خوبی نداشته باشد و در ۵ دقیقه آخر، ۲ بار کارت زرد گرفت و اخراج شد. این در حالی بود که تیمش ۲-۱ از حریف عقب بود ولی در نهایت با گل دقیقه ۹۳ کاوانی از روی ضربه ایستگاهی، بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

پس از بازی، نیمار به انتقاد از هواداران مارسی پرداخت. او گفت:” هواداران همه جوراشیائی به سمت من پرتاب کردند. می‌توانستم شام بخورم. نان باگت، آب پرتغال، کوکا کولا و … . این فوتبال نیست. چه اینجا و یا چه کوپا لیبرتادورس، این فوتبال محسوب نمی‌شود. نباید اینگونه باشد. مثل این می‌ماند که به رستوران بروید و سرآشپز را با چنگال بزنید.

اتفاقات خیلی بدی در فوتبال دیده ام ویکی از آنها همین اخراج بود. من تقصیرم را بر گردن می‌گیرم ولی کنترل خودم را از دست ندادم. باید آماده باشیم برای شرایطی که حریف تمام تلاشش را برعلیه ما انجام می‌دهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو