زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ -

وینکو: آشتیانی یکی از بهترین چهره‌های فوتبال بود

وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که از نتایج تیمش ناراحت است، شنیدن خبر درگذشت ابراهیم آشتیانی او را بسیار ناراحت کرده و می‌گوید که هیچ وقت خاطرات کار با او در زمان سرپرستی‌اش در پرسپولیس را فراموش نخواهد کرد.

سرای نور؛

من روزهای کار با ابراهیم آشتیانی را نمی‌توانم فراموش کنم و در آن زمان او و خانواده‌اش به من خیلی لطف داشتند. او جزو بهترین‌ افرادی بود که من در فوتبال ایران با آن برخورد داشته‌ام. روحش شاد و یادش همیشه در ذهن ها جاودانه باشد.

سرمربی کروات گل‌گهر سیرجان در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی افزود: شرایط پرسپولیس باتوجه به اتفاقاتی که طی چند وقت اخیر برای آنها رقم خورده، پیش‌بینی را سخت کرده است. اما برانکو مربی کاربلد و باتجربه‌ای است و با چنین اتفاقاتی زیاد روبه‌رو بوده و مطمئنا از پس کار برخواهد آمد.

او در پایان درباره شرایط تیم خودشان هم گفت: نمی‌دانم چه بگویم، نمی‌فهمم چرا بچه‌های ما خوب بازی می‌کنند؛ اما در به هدف نشاندن توپ‌هایشان ضعیف عمل می‌کنند و نتایج اینطور می‌شود. در بازی با ایرانجوان بازی برده را متاسفانه به حریف واگذار کردیم و در مسجدسلیمان هم می‌توانستیم نتیجه را تغییر دهیم؛ اما فکر می‌کنم بچه‌ها اسیر جو مسجدسلیمان و شرایط بازی شدند که نتوانستند حریف را شکست دهند. امیدوارم در آینده این اتفاقات از ما دور شود و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو