زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ -

تهامی: بیت سعید گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد

ابراهیم تهامی می گوید استقلال دربی را خواهد برد و مهاجم خوزستانی آبی های تهران در بازی فردا ستاره می شود.

سرای نور؛

ابراهیم تهامی بازیکن آبادانی سابق تیم ملی ایران مدتی را در تیم استقلال تهران بازی کرده است؛ اما هیچگاه در دربی تهران شرکت نکرده، این مربی کنونی فوتبال که همیشه استقلالی بودن خود را اعلام کرده، درباره دربی ۸۵ با خبرنگار ما گفت و گو کرد که در زیر آن را مرور می کنیم:

 

روی برد دربی حساب نکنید

 

هیچکدام از هواداران نباید به این فکر کنند که از قبل برنده هستند، همیشه این را گفته ام که نباید روی برد دربی حساب کنند. دربی دیداری است که با بقیه بازی ها فرق دارد، نمیتوانیم بگوییم اکنون استقلال قوی است یا ضعیف و وضعیتش به نتیجه بستگی دارد. اکنون وضعیت استقلال خوبی نیست؛ اما این دلیل نمی شود که در دربی خوب نباشد. فصل قبل پرسپولیس تیم خوبی داشت؛ اما برابر استقلال شکست خورد.

شفر را نمی شناسم

راستش را بخواهید من شناختی روی آقای شفر ندارم؛ اما فکر می کنم که استقلال در این بازی موفق شود با نتیجه ۲-۱ پیروز شود.

 

از منصوریان حمایت کردم

وقتی استقلال از العین ۶ گل خورد، تنها من از منصوریان حمایت کردم، آن ۶ گل یک اتفاق بود به مانند بازی آلمان و برزیل که دیگر هیچگاه تکرار نخواهد شد. من از منصوریان انتظار داشتم که بازینانش را نگه دارد و ۲-۳ بازیکن جوان و باانگیره به آن اضافه کند؛ اما او بازیکنان تاثیرگزاری را از دست داد و بازیکنان بی انگیزه را تزریق کرد.

بیت سعید گل می زند یا پاس گل می دهد

بیت سعید بازیکن بسیار خوبی است، من بازی او را دیده ام و با روحیاتش آشنایی دارم، او بدشانس است که استقلال در این فصل موفق نشد خوب بازی ها را شروع کند. او باید در یک بازی ۲-۳ گل بزند یا یک گل خارق العاده بزند تا وضعیت روحی اش  بهبود یابد. من فکر می کنم فردا روز بیت سعید است و او برابر پرسپولیس یا گل می زند و یا پاس گل می دهد. او حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

هدف آکادمی نفت بازیکن سازی است نه قهرمانی!

ما در تیم صنعت نفت می خواهیم بازیکن سازی کنیم تا فصل بعد ۲-۳ بازیکن به تیم بزرگسالان تزریق کنیم، در ابتدای مسابقات گریبانگیر تساوی ها شده بودیم و با برد برابر ملی حفاری در جدول ۳ پله صعود کردیم. هدف ما در تیم امید صنعت نفت بازیکن سازی است و اولویت بعدی ما قهرمانی است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو