زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ -

پیش بازی بایرن مونیخ – لایپزیش

دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش، امروز در جام حذفی آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛

بایرن مونیخ که از ابتدای فصل روند پرفراز و نشیبی را سپری می‌کرد، پس از حضور هاینکس در ۳ بازی خود، موفق به کسب ۳ پیروزی شده و به نظر روند خوبی را در پیش گرفته است. آنها امیدوارند که با ادامه روند خوبشان، بتوانند در دیدار دشوار امروز مقابل لایپزیش نیز به پیروزی برسند.

نایب قهرمان سال گذشته، نزدیک ترین تعقیب کننده بایرن در جدول بوندس لیگاست و با یک امتیاز اختلاف نسبت به آنها در رده سوم قرار گرفته است. آنها اخیرا موفق به شکست دورتموند شده اند تا آمادگی بالایشان را بار دیگر به رخ بکشند و باید توجه داشت که آنها می‌توانند کار بایرن را در دیدار امروز دشوار کنند.

غیبت مولر که در هفته های اخیر عالی کار کرده بود، جدی ترین ضربه به بایرن است و آنها امیدوارند جانشینان مولر بتوانند درخشان ظاهر شوند. اولین جانشین او خامس است که می‌تواند به خوبی در آن پست جا بیفتد؛ ولی عملکرد پرفراز و نشیب خامس، کار هاینکس را دشوار کرده است. او مقابل شالکه فوق العاده بود؛ ولی مقابل هامبورگ بسیار ضعیف ظاهر شد.

انتظار می‌رود تیاگو آلکانتارا در آن پست به میدان برود و جانشین مولر شود. حال باید دید در نهایت تصمیم هاینکس چه خواهد بود و آیا او راضی به استفاده از مارتینز در خط میانی می‌شود تا آلکانتارا یک پست جلوتر بازی کند یا خامس را به زمین می‌فرستد؟

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو