زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ -

جایگاه ویژه آزادی، پرستاره مثل زمین

حضور مهمانان و تماشاگران سرشناس، جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی را مانند زمین مسابقه جذاب کرده است.

سرای نور؛

دربی هشتاد و پنجم مانند دیگر مسابقات میان این دو تیم با حضور ستاره های زیادی داخل زمین برگزار می شود. بازیکنان ملی پوش، مربیان خارجی، دربی اولی ها و چندین و چند اتفاق دیگر روز پنجشنبه باعث می شود تا زمین ورزشگاه آزادی جذاب و تماشایی باشد؛ اما به نظر می رسد جایگاه ویژه آزادی روز پنجشنبه مانند زمین مسابقه نگاه های زیادی را به خود جلب کند.

مهدی طارمی، احمد نوراللهی و فرشاد احمدزاده بازیکنان پرسپولیس هستند که شانس حضور در این دیدار را از دست دادند و احتمالا برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند. پژمان منتظری، امید نورافکن و محسن کریمی بازیکنان مطرح استقلال هستند که در این دیدار حضور ندارند و احتمالا با حضور در جایگاه ویژه، تماشاگر این دیدار خواهند بود.

به این لیست باید پیشکسوتان دو تیم را اضافه کرد که همواره برای تماشای این دیدار مهم در آزادی حاضر می شوند. همچنین تجربه ثابت کرده که برخی از هنرمندان نیز علاقه دارند تا این دیدار جذاب را از نزدیک تماشا کنند. اوسیانو کروز و دیگر دستیاران کارلوس کی روش نیز دیگر تماشاگران این دیدار هستند که به همراه برخی از مقامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دربی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

در کنار این لیست که حضور آنها در ورزشگاه قطعی به نظر می رسد، اسامی جذاب دیگری حضور دارند که شایعاتی پیرامون حضور آنها شنیده می شود. علی کریمی و فرهاد مجیدی دو بازیکن همواره محبوب سکوهای آزادی هستند که این روزها شایعاتی پیرامون حضور آنها در آزادی مطرح می شود.

آخرین فردی که می تواند جایگاه ویژه آزادی را جذاب تر از قبل کند، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی است که به احتمال زیاد با توجه به حضور در تهران شانس تماشای دربی را از دست نخواهد داد؛ به ویژه آنکه همزمانی دربی با حضور او در تهران این شانس را نصیب کی روش می کند تا شاید برای آخرین مرتبه دربی تهران را از نزدیک تماشا کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو