زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ -

انگلیس اولین فینالیست جام جهانی نوجوانان

تیم نوجوانان انگلیس با هت‌تریک بروستر موفق شد با سه گل برزیل را از پیش رو بردارد و به فینال رقابت ها راه یابد.

سرای نور؛

مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی نوجوانان زیر ۱۷ سال که در کشور هند در حال برگزاری است، با انجام یک دیدار دنبال شد و در این دیدار تیم انگلیس موفق به کسب پیروزی و صعود به فینال شد.

در این مسابقه ابتدا تیم انگلیس با گل دقیقه ۱۰ بروستر از حریف خود پیش افتاد، ولی در ادامه وسلی از تیم برزیل حساب کار را در دقیقه ۲۱ به تساوی کشاند. اما بروستر که ستاره ی سه شیرها در این تورنمت بوده است، موفق شد دو بار دیگر در دقایق ۳۹ و ۷۷ دروازه نوجوانان برزیلی را باز کند، تا تیمش برای اولین بار به فینال این رقابت ها راه یابد و خودش را به عنوان مدعی اول کسب آقای گلی مسابقات معرفی کند. بروستر پیش از این یک بار هم در مقابل آمریکا هت‌تریک کرده بود و با احتساب تک گلی که به مکزیک زده بود، با ۷ گل بهترین گلزن مسابقات است.

 

جالب اینکه جوانان برزیلی تا پیش از این دیدار تنها ۲ بار گل خورده بودند، اما در نیمه نهایی بروستر کابوس آنها شد و سه بار در کمتر از ۶۰ دقیقه دروازه آنها را باز کرد.

 

پس از درخشش تیم جوانان انگلیس در رده های پایه، اینبار نوبت نوجوانان این کشور بود تا یکی دیگر از رقابت های رده پایه خوش بدرخشند و هواداران فوتبالی را در این کشور امیدوار به آینده کند. انگلیس از جام جهانی ۱۹۶۶ تاکنون موفق به کسب عنوانی در خور جایگاه این کشور نشده و با نسل درخشان خود امیدوار است که این افتخارات در رده بزرگسالان هم تکرار شود.

دیگر دیدار نیمه نهایی بین دو تیم اسپانیا و مالی برگزار می شود تا تکلیف رقیب انگلیس در فینال مشخص شود.

 

گفتنی است شاگردان عباس چمنیان در این تورنمنت نمایشی قابل تحسین داشتند؛ ولی در نهایت مغلوب اسپانیا شدند و جایی میان ۴ تیم برتر مسابقات پیدا نکردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو