زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ -

شفر ابهام در مورد دروازه‌بان دربی را بیشتر کرد

سرمربی استقلال امروز با صحبت هایی که در ادامه داور دربی انجام داد، به نوعی ابهام در مورد دروازه بان این تیم در دربی 85 را بیشتر کرد.

سرای نور؛

زمانی که امروز از وینفرد شفر سوال شد او ترجیح داد به این شکل به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد: فردا من یازده بازیکنم را اعلام خواهم کرد. ۳ دروازه بان خیلی خوب در اختیار داریم. حسینی، رحمتی و بابازاده دروازه بان های بسیار خوبی هستند.

اما این ابهام ها زمانی بیشتر شد که از شفر در مورد استفاده از بازیکنان جوان و یا باتجربه در ترکیب استقلال سوال شد: هر دو. من نمی توانم فقط به بازیکنان باتجربه تکیه کنم. اگر بخواهم لیست یازده و هجده نفره انتخاب کنم، باید به دنبال بازیکنان با تجربه بروم. تجربه در زمین بسیار مهم است. وقتی بیش از حد هیجانی باشید، ممکن است خطا کنید و کارت بگیرید. بازیکنان با تجربه به جوان ترها برای آرامش بیشتر کمک می کنند. شاید بازیکنی بعد از یک اشتباه نگران باشد و با تجربه ها به او می گویند که ایرادی ندارد و باید ادامه بدهد.

این صحبت ها می تواند احتمال حضور رحمتی را در ترکیب اصلی بیشتر می کند چرا که او  تجربه های زیادی در دربی دارد و می تواند به این تیم کمک کند؛ اما نباید فراموش کرد حسینی هم در این روزها بسیار آماده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو