زمان انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ -

دربی ۸۵؛ دقیقه به دقیقه در ورزش سه

پنجشنبه ساعت 16:40 هشتاد و پنجمین دربی تهران برگزار می شود، مسابقه ای که هنوز جذابیت و حساسیت های زیادی را میان علاقمندان به فوتبال به وجود می آورد.

سرای نور؛

شمارش معکوس برای آغاز هشتاد و پنجمین دربی پایتخت آغاز شده است. هر دوتیم پرسپولیس و استقلال مثل همیشه تمام تمرکز و توانشان را برای موفقیت در این مسابقه تاریخی گذاشته اند و تقریبا اهم اخبار ورزشی مربوط به این بازی است. هر دو تیم برای بازی روز پنجشنبه برخی از ستاره هایشان را در اختیار ندارند اما آنقدر مهره های تاثیرگذار در ترکیب آنها هست که انتظار داشته باشیم یکی از جذاب ترین جدال های مستقیم دو تیم انجام شود. پرسپولیس بعد از حذف لیگ قهرمانان آسیا حالا خوب می داند برای بازگشت به مسیر قهرمانی باید در دربی برنده شود. استقلال که میهمان اسمی این مسابقه است از طرف دیگر با وینفرد شفر آلمانی قصد دارد با پیروزی در دربی باردیگر خودش را به عنوان یکی از مدعیان لیگ امسال مطرح کند. دربی همیشه مهم است و این بار نیز این مسابقه حساسیت و اهمیت ویژه ای دارد.

 

 

۱۵:۵۴- امیر ژوله که برای تماشای دربی در استادیوم حاضر شده، دچار سرگیجه شد و به آبدارخانه جایگاه خبرنگاران منتقل شد

۱۵:۵۰- حسین حسینی به همراه مهدی رحمتی برای گرم کردن وارد زمین ورزشگاه شدند. مهدی رحمتی که در این دیدار نیمکت نشین است به همراه حسینی وارد زمین شد. هر دو دروازه بان استقلال به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

۱۵:۴۸ – با وجود اعلام راهنمایی و رانندگی مبنی بر ممنوعیت پارک خودروها در کنار اتوبان و مکان‌های توقف ممنوع اما تعداد زیادی از تماشاگران حتی در بزرگراه کرج نیز ماشین‌های خود را پارک کرده‌اند.

۱۵:۴۷- مهدی رحمتی در زمان ورود به زمین از راه دور با کریم باقری خوش و بش کرد و برای او بوسه فرستاد که با پاسخ عضو کادرفنی پرسپولیس همراه بود.

۱۵:۴۴- کری عجیب یک خبرنگار با هواداران مشرف به جایگاه خبرنگاران که استقلالی هستند باعث خشم آنها شد و این هواداران با پرتاب اشیا به سمت جایگاه دقایقی جو را کاملا متشنج کرده و نیروی انتظامی را وارد عمل کردند.

 

 

۱۵:۴۲- بازیکنان پرسپولیس نیز وارد چمن استادیوم شدند و زیر نظر مارکو به گرم کردن خود پرداختند و برانکو نیز روی عملکرد آنها نظارت دارد.

۱۵:۳۵- علیرضا بیرانوند و دیگر دروازه بانان پرسپولیس با حضور در چمن به گرم کردن خود پرداختند و شماره یک سرخپوشان به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. این در حالی بود که استقلالی‌ها نیز به شدت علیه گلر ملی پوش سرخپوشان شعار می دادند.

۱۵:۲۲ – ادموند بزیک دیگر مهاجم سابق پرسپولیسی است که برای بحث کارشناسی به استودیو آنتن آمد.

۱۵:۲۰- تیم داوری مسابقه وارد ورزشگاه شد. بیژن حیدری به همراه کمک های خود بعد از حضور در ورزشگاه شرایط زمین را بررسی کرد.

۱۵:۱۷- مارکو، مربی بدنساز سرخپوشان مطابق بیشتر دیدارهایی که از حساسیت برخوردار است و سکوها پر هستند به تصویرداری مشغول است.

۱۵:۱۷- ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس نیز به همراه فرزندش در استادیوم حاضر شده و او را به داخل چمن آورده است.

۱۵:۱۶- برانکو ایوانکوویچ به همراه کادرش وارد چمن شدند و سرمربی سرخپوشان مطابق همیشه به ابراز احساسات سکوها پاسخ داد.

۱۵:۱۴ – تغییر در ترکیب پرسپولیس؛ محسن ربیع‌خواه از ابتدا بازی می‌کند و محسن مسلمان نیمکت‌نشین شده است.

۱۵:۱۳- بعد از خروج بازیکنان استقلال، تماشاگران دو تمیدر طبقه اول ورزشگاه با یکدیگر درگیر شدند و به پرتاب اشیا به سمت یکدیگر پرداختند. نیروی انتظامی در تلاش است تا این درگیری را خاتمه دهد اما با توجه به کمبود نیرو و ازدیاد هواداران این درگیری همچنان ادامه دارد.

۱۵:۱۱- میک درموت، مربی استقلال با حضور در چم و طراحی آیتم تمرینی این تیم، فضا را برای آماده کردن بازیکنان پیش از شروع بازی مهیا کرد.

۱۵:۱۰- بازیکنان استقلال در ورودی تونل منتهی به رختکن به گرفتن عکس یادگاری و دسته جمعی پرداختند و سپس راهی رختکن شدند تا برای گرم کردن بار دیگر مهیای حضور در چمن شوند.

۱۵:۰۹- فرزند وینفرد شفر با گوشی خود به تصویربرداری از فضای جالب توجهی که هواداران دو تیم شکل داده‌اند پرداخت. او سمت آنالیزور آبی پوشان را نیز برعهده دارد.

۱۵:۰۹- بازیکنان استقلال به همراه وینفرد شفر در چمن آزادی حاضر شدند و به شدت مورد تشویق هواداران خود قرار گرفتند.

۱۵:۰۰- در فاصله کمتر از دو ساعت به شروع بازی، بازار کری خوانی و شعار هواداران علیه یکدیگر شدت یافته و رقبای آسیایی و نتایج مقابل العین و الهلال به سوژه هواداران دو تیم تبدیل شده است.

۱۴:۵۸ – ترکیب پرسپولیس برابر استقلال: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، محسن مسلمان، علی علیپور و گادوین منشا.

۱۴:۴۵ – ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس: سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا  غفوری، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی.

۱۴:۴۱ – مهرداد میناوند، بازیکن سابق پرسپولیس چهارمین مهمان برنامه آنتن است که لحظاتی قبل در استودیو این برنامه حضور یافت.

 

 

۱۴:۳۸ – سازمان لیگ سردیس سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال را به خانواده پرویز دهداری هدیه کرد.

 

 

۱۴:۳۵ –  شبکه خبر مدعی شد که بلیت های طبقه دوم از سوی مسئولان چک و بررسی نمی شود و به نظر می رسد طبقه دوم ورزشگاه رایگان است!(شبکه خبر)

۱۴:۳۵- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که دل خوشی از دوربین های صدا و سیما ندارد، در محوطه بیرون استادیوم وقتی یکی از دوربین‌ها را دید رو به عوامل آن گفت چرا به استادیوم آمدند که این مساله در ادامه باعث درگیری لفظی بین آنها شد.

۱۴:۳۴- ظرفیت استادیوم آزادی به طور کامل پر شده است و هم پرسپولیس و استقلال توانستند تمام ظرفیت سکوهای خود را پر کرده و همه چیز مهیای شروع بازی است.

۱۴:۳۲- با توجه به اینکه در بخشی از استادیوم سکوها در حال تعمیر است، هواداران پرسپولیس نتوانستند از تمام ظرفیت و سهمیه خود سود ببرند و این مساله باعث شده تا در روبروی جایگاه فاصله کمی بین آنها و هواداران استقلال شکل گیرد تا اینگونه بخشی از این مساله جبران شود.

۱۴:۳۱- موسی سلامت، هوادار جانباز پرسپولیس به همراه ویلچر خود در پیست تارتان به کری خوانی با پرچم پرسپولیس پرداخت که البته رفتار هواداران استقلال با او با مماشات همراه بود و حتی به تشویق او نیز پرداختند.

۱۴:۳۰ – جانشین پلیس راهور تهران اعلام کرد که پارکینگ ورزشگاه آزادی ظرفیت خالی برای حضور هواداران ندارد و از آنها خواست تا با خودرو شخصی در ورزشگاه حاضر نشوند.

۱۴:۱۰ – بعد از امید روانخواه و فرشاد پیوس، هم اکنون میرشاد ماجدی دیگر پیشکسوت استقلال در استودیو برنامه آنتن حضور یافته و بحث کارشناسی را ادامه می‌دهد.

۱۴:۰۹- حب درویش، رکوردار روپایی پیش از شروع این دیدار ۱۱ کیلومتر روپایی به صورت عقبگرد را به انجام رساند تا رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

۱۳:۵۱ – طباطبایی، مدیر ورزشگاه آزادی اعلام کرد بخش اول بازسازی این استادیوم تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.(ایسنا)
۱۳:۴۸ – فتاحی تاکید کرد بلیت فروشی برعهده باشگاه پرسپولیس بوده و مسؤولیت مشکلات در این رابطه با این باشگاه است.
۱۳:۴۶ – فروش دخانیات در ورزشگاه آزادی دیده می‌شود و برخوردی با افرادی که این کار را انجام می‌دهند، صورت نمی‌گیرد.(فارس)
۱۳:۴۵ – حدود ۴۰ هزار هوادار دو تیم روی سکوهای ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند.
۱۳:۴۳ – احمد نوراللهی که قادر به همراهی پرسپولیس در دربی نیست، در اردوی این تیم حضور یافت.

۱۳:۴۲ – بی‌نظمی شدیدی مقابل درب‌های ورزشگاه حاکم است و ورود تماشاگران به استادیوم به کندی پیش می‌رود.

 

۱۳:۴۰ – نیروی انتظامی با افرادی که بازار سیاه به راه انداخته بودند، برخورد داشت و سه نفر را بازداشت کرد.
۱۳:۳۶ – فراهانی، معاون عملیات اورژانس تهران از درمان ۳۸ نفر به صورت سرپایی و انتقال دو نفر از تماشاگران دربی به بیمارستان به دلیل مصدومیت از ناحیه صورت و بیماری کلیوی خبر داد.

۱۳:۱۴ – شهاب حسینی: نه پرسپولیس و نه استقلال؛ من طرفدار پارس جنوبی جم هستم.

۱۳:۱۱ – استودیو آنتن از همین لحظه افتتاح شد و به طور زنده از اپلیکیشن و سایت آنتن در حال پخش است.

۱۳:۰۶ – دیدار دوستانه تیم‌های کوتوله استقلال و پرسپولیس به رسم هر ساله از لحظاتی قبل آغاز شد که تماشاگران را نیز به وجد آورد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو