زمان انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ -

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران

گفتمان انقلابگری اصلی ترین راهبرد در مقابله با دشمن است

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران گفت: گفتمان انقلابگری اصلی ترین راهبرد در مقابله با دشمن است باید انقلابی فکرکنیم، عمل کنیم و انقلابی بمانیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور با حضور جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران، ائمه جمعه، فرماندار نور و مسئولان شهرستان نور در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) رویان برگزار شد.

حسین محمد رضایی در این جلسه اظهارکرد: صف طویلی از مستکبرین، مخالفان و معاندان در یک جبهه نامتقارن در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند که با نفوذ سیاسی و فکری در صدد تغییر داشته‌ها و باورهای مردم هستند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در این شرایط خطیر فرمودند گفتمان انقلاب گری اصلی ترین راهبرد در مقابله با دشمن است و انقلاب دگرگونی است که حد وسط ندارد بلکه حقیقت ماندگار و دائمی است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اهداف آرمان‌های انقلاب خاطرنشان کرد: هدف انقلاب اسلامی در مرحله اول ایجاد و تحقق حیات طیبه و جامعه اسلامی است و برای رسیدن به نقطه مطلوب کارهای زیادی باید انجام شود.
این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی باید تمدن ساز باشد والگویی را در داخل طراحی کند که قابل تعمیم به دنیا باشد.

رضایی با اشاره به وعده دشمنان به هم‌پیمانان خود در خصوص ایران پس از برجام افزود: دشمنان وعده دادند تا ده سال آینده ایران کنونی را نداریم و رهبر انقلاب فرمودند برای مقابله با نقشه‌های خبیثانه دشمن باید حب انقلابی در رفتار و کردار ما مشاهده شود.

 

وی گفت: رهبر انقلاب با جمله زیبای (من یک دیپلمات نیستم بلکه یک انقلابی هستم) بر انقلابگری تأکید کردند که باید انقلابی فکرکنیم، عمل کنیم و انقلابی بمانیم.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران نخستین نتیجه انقلابی‌گری را قدرت بسیج همه نیروها و امکانات نام برد و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس مصداق بارز انقلابگری است که قطعاً می‌تواند در مقابله با هر مشکلی، مشکل گشا باشد.

این مسئول دومین نتیجه انقلابگری را کاهش در زمان برای پیشرفت نام برد و افزود: فاصله ما از نظر پیشرفت مادی با دنیای غرب، قبل و بعد از انقلاب نشان می‌دهد که فکر و عمل انقلابی به چه مرحله پیشرفت به همه حوزه‌های علمی، دانش هسته‌ای، نانو و تکنولوژی، صنعت، سدسازی، زمینه نظامی و … با وجود تحریم‌ها رسیدیم.

رضایی تصریح کرد: حضور نیروی دریایی در آب‌های آزاد و تأمین امنیت کشتی رانی در این آب‌ها، مبارزه در مرزهای رژیم صهیونیستی نشان از عظمت و پیشرفت است که با روحیه انقلابی گری امکان پذیر است.

وی گفت: برای پیشرفت باید روحیه انقلابگری را در جامعه و کشورمان تقویت کنیم و تمام یاوه گویان، ترامپ و سیاستمداران آمریکا از ترس انقلاب اسلامی با کشور و انقلاب اسلامی دشمنی می‌کنند و روحیه و تفکر انقلابگری است که ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند و سخنان اخیر ترامپ سبب تقویت انقلابگری بین مردم و مسئولان شد و سلیقه‌های مختلف اعلام کردند من یک سپاهی هستم.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران یادآورشد: هدف از جابجایی‌ها بهبود شرایط است و افراد جدید با فکر و برنامه جدید سرعت کارها را افزایش می‌دهند و سرهنگ محمودی از فرماندهان توانمند سپاه هستند که در سنگر دیگری از ظرفیت و توانمندی وی استفاده می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: بر اساس گزارشات سرهنگ محمودی فرماندهی سابق، با توجه به همراهی، هماهنگی و تعامل در شهرستان امیدواریم این همراهی با فرماندهی جدید، سرهنگ سید نعمت اسدی هم وجود داشته باشد تا شاهد اتفاقات بهتر و توفیقات بیشتر باشیم.

رضایی در پایان با قدردانی از زحمات سرهنگ حسین محمودی فرماندهی سپاه ناحیه نور برای سرهنگ سید نعمت اسدی فرماندهی جدید سپاه ناحیه نور آرزوی موفقیت کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو