زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ -

دربی حساس ایرانی‌های هلند در آبه لنسترا

در ادامه بازی های هفته دهم آردیویسه هلند امشب شاهد جدالی حساس در ورزشگاه ابه لنسترا شهر هیرنفین خواهیم بود، جایی که دربی ایرانی ها رقم خواهد خورد.

سرای نور؛همسایه های رده ششم و هفتمی در جدول رده بندی آردیویسه امشب در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که حضور رضا قوچان نژاد در ترکیب هیرنفین و علیرضا جهانبخش در ترکیب آلکمار باعث شده تا این مصاف از حساسیت و اهمیت بسیار زیادی برای فوتبالدوستان و طرفداران این دو ملی پوش ایرانی برخوردار باشد.

هیرنفین با گوچی در این هفته ها اصلا حال و روز خوشی ندارد تا جایی که مدت هاست در حسرت کسب امتیاز و برد می سوزد و شکست های پرگل در چند بازی گذشته حسابی اردوی این تیم را به هم ریخته است. قوچان نژاد پیرامون همین وضعیت به سایت باشگاه هیرنفین گفت:« باید خیلی زود از این شرایط خارج و دوباره اعتماد به نفس را به تیم برگردانیم تا مثل هفته های نخست فصل بتوانیم با بردهای پرگل طرفداران را راضی کنیم».

گلزن ایرانی در ادامه تصریح کرد:« الان نیاز است با تلاش بیشتر دوباره به مسیر موفقیت برگردیم و جدال امشب ما با آلکمار می تواند استارت همین روند باشد از همین رو باید از این چالش حساس و مهم سربلند بیرون بیاییم چون دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیازات بیشتر نداریم».

اما در سوی مقابل آلکمار بعد از دو برد شیرین در لیگ هلند و جام حذفی که با درخشش ستاره ایرانی رقم خورد با انگیزه و روحیه بالا گام به خانه هیرنفین خواهد گذاشت. علیرضا جهانبخش که در این هفته ها با گل ها و پاس گل های دیدنی خود یکی از بهترین بازیکنان AZ محسوب می شود به عنوان یکی از امیدهای اصلی درخشش در ابه لنسترا مورد توجه طرفداران قرار گرفته است.

رویارویی جهانبخش و گوچی در این یکی دو فصل فوتبال هلند همواره جذابیت های بسیار زیادی داشته جایی که گوچی در این دربی ها پایش به گلزنی باز شده اما جهانبخش تنها به پاس گل اکتفا کرده است از همین رو باید منتظر ماند و دید دربی ایرانی ها امشب در هلند با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو