زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ -

نفت حریف ایده‌آل برای استقلال بعد از دربی

بعد از شکست پرحاشیه مقابل رقیب سنتی در دربی 85 حالا استقلال این فرصت را دارد تا در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل رقیبی ایده آل به میدان رفته و دوباره روی آرامش را ببیند.

سرای نور؛وینفرد شفر خیلی دوست داشت با کسب نتیجه ای خوب در دربی حساس پایتخت مقابل پرسپولیس تا حدودی تیمش را به مسیر موفقیت بازگرداند؛ اما شوک حضور پیرمرد آلمانی هم جواب نداد تا با شکست در این جدال حساس مشکلات و بحران های اردوی استقلال بیشتر به چشم بیاید.

پیرمرد آلمانی که در این چند روز با انتقادات و ناامیدی بیشتری پیرامون اردوی استقلال روبرو شده بود یک فرصت ایده آل پیش رو دارد آن هم رویارویی با تیمی بحران زده تر از آبی ها یعنی نفت تهران است که نه بحث مالکیت و مدیریتی اش مشخص است نه ثبات لازم روی نیمکت مربیگری را دارد تا بتواند حریفی سرسخت و چغر قلمداد شود.

با توجه به این که نفت قدرت لازم برای شکست دادن استقلال حداقل روی کاغذ را ندارد می توان این گونه برداشت کرد که نفت ایده آل ترین حریف ممکن در این روزهای بحرانی برای شفر و شاگردانش محسوب می شد که می توانست زمینه خروج آنها از بحران و بازگشت اعتماد به نفس دوباره را فراهم کند.

البته این برداشت تنها روی کاغذ است چون هیچ بعید نیست همین نفتی که به نظر می رسد قدرت شکست دادن استقلال را ندارد روی یک حادثه و اتفاق ضربه مهلکی به پیکره آبی های پایتخت وارد کند از همین رو هم وینفرد شفر با آن کوله بار از تجربه گرانبها در دوران مربیگری هم بازیکنان استقلال باید قدر این فرصتی که نصیب شان شده را بدانند و دوباره زمینه آشتی با طرفداران و بازگرداندن امید به اردوی این تیم پرطرفدار پایتخت را فراهم کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو