زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ -

فرجی: خوشحالیم که نکونام ما را تنها نگذاشت

مدافع سابق سایپا از خوشنودی‌اش بابت بازگشت جواد نکونام به این تیم خبر داد و ابراز امیدواری کرد موفقیت‌های خونه به خونه ادامه داشته باشد.

سرای نور؛فرشاد فرجی که بعد از حضور در سایپا و نفت آبادان اکنون راهی خونه به خونه شده، در هفته‌های اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بوده است. او با اعلام خوشنودی بابت بازگشت جواد نکونام که طی هفته‌های اخیر حواشی زیادی را در این تیم پشت سر گذاشت، ابراز امیدواری کرد که بتوانند به موفقیت‌های‌شان به همراه این مربی صاحبنام ادامه دهند: این یک موضوع درون تیمی است و هر چه بوده تمام شد. الان مهم این است که آقای نکونام و کادرش به تیم بازگشتند و من به شخصه از ایشان تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند.

وی در مورد پیروزی برابر سیاه جامگان در جام حذفی گفت: دیدارهای جام حذفی همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است، به طوری که کوچکترین غفلت می‌تواند تاوان بدی داشته باشد. دیدار ما هم برابر سیاه جامگان دیدار سختی بود که دو تیم دوست نداشتند به راحتی نتیجه را واگذار کنند. ما برای این بازی برنامه‌های زیادی داشتیم که تقریبا به همه آنها رسیدیم به جز پیروزی در طول مسابقه که آن هم به دلیل بدشانسی در نواختن ضربات آخر بود که شکر خدا توانستیم در ضیافت پنالتی‌ها به پیروزی دست یافته و به دور بعد صعود کنیم.

فرجی در مورد شرایط این تیم گفت: امسال تیم بسیار خوبی داریم و نتایجی که در طول این چند هفته کسب کردیم، گواه این ادعای من است. ما یک تیم هستیم که برای رسیدن به این جایگاه خیلی تلاش کردیم و به این خود باوری رسیدیم که می‌توانیم در مقابل هر تیمی به پیروزی برسیم و این راه را با تلاش بیشتر ادامه می‌دهیم تا در نهایت به خواسته‌مان که صعود به لیگ برتر است دست یابیم.

مدافع خونه به خونه در مورد مسائل مالی و مطالبات بازیکنان که به بحث حاشیه‌ای دیگر این باشگاه تبدیل شده نیز گفت: تیم ما توانست یک تیم لیگ برتری را حذف کند و دوست ندارم با ورود به این مسئله از شیرینی این پیروزی کم کنم ولی در مجموع قول‌هایی داده شد که باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

فرجی در پایان در مورد دیدار حساس این هفته تیمش مقابل گل گهر سیرجان نیز گفت: گل‌گهر تیم خوبی است که در این فصل نتایج خوبی نگرفته و برای کسب امتیاز برابر ما قرار می‌گیرد ولی ما هم با تمرکز لازم و تمرینات مناسب تنها به کسب سه امتیاز این مسابقه فکر می‌کنیم و انشاالله به خواسته خود می رسیم تا روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو