زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ -

انصاری‌فرد: داربی‌ها همیشه غیرقابل پیش‌بینی‌اند

مهاجم ایرانی المپیاکوس، از شکست در داربی یونان و شانس قهرمانی تیمش در پایان فصل سوپر لیگ این کشور سخن گفت‌.

سرای نور؛و ‌به نقل از ایسنا، المپیاکوس دیشب (شنبه) در جدالی حساس که به داربی فوتبال یونان معروف است برابر تیم پانای تیناکوس قرار گرفت و با یک گل شکست خورد. کریم انصاری فرد از ‌دقیقه ۷۴ برای تیمش به میدان رفت، ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود.

این مهاجم ایرانی المپیاکوس بعد از پایان این دیدار، گفت‌: داربی‌ها همیشه غیرقابل پیش‌بینی هستند. ما از قبل این را می‌دانستیم که بازی حساس و نزدیکی برابر حریف خودمان داریم و به همین خاطر تلاش زیادی کردیم که از ‌دقیقه نخست دروازه‌ حریف را باز کنیم، اما متاسفانه نتوانستیم به این مهم دست یابیم. بازی سخت و پیچیده‌ای بود. واقعا حق ما برد بود. حتی مساوی هم نه ولی در پایان ما بازنده این میدان شدیم و هیچ امتیازی را کسب نکردیم.

انصاری فرد ادامه‌ سخنان خود درباره شانس قهرمانی تیمش در پایان فصل، گفت‌: ما باید تلاش کنیم که تا ژانویه به صدر جدول رده‌بندی لیگ یونان برسیم. فاصله زیادی تا رسیدن به این هدف نداریم. دیگر حق اشتباه کردن نداریم و باید از فرصت‌های باقی‌ مانده مان به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

او در پایان درباره  کم بازی نکردن در تیم المپیاکوس، ‌اضافه کرد: نظر سرمربی است و من تابع نظر سرمربی هستم. تلاش می‌کنم در دقایقی که به میدان می‌روم تاثیرگذاری بالایی داشته باشم. من هر تصمیمی را که مربی بگیرد آن را قبول خواهم کرد، ولی امیدوارم که بتوانم با تلاش هر چه‌ بیشتر به ترکیب اصلی تیم برسم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو