زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ -

جهانیان: فکر نکنم بازیکنی باشگاه را زمین‌گیر کند

مالک باشگاه نفت طلائیه تهران معتقد است بازیکنان حرفه‌ای موجب جلوگیری از حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند شد.

سرای نور؛حمیدرضا جهانیان بعد از پایان جلسه بررسی و رفع مشکلات تیم‌های ایرانی حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این جلسه دومی است که در این رابطه برگزار شد؛ شرایط را مجددا به ما اعلام کردند و همه طبق برنامه کارهایشان را انجام می‌دهند.

او ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات، بدهی‌های تیم‌هاست؛ در جلسات از بدهی‌ها، طلبکاران باشگاه‌ها و … صحبت می‌شود اما متاسفانه از مطالبات باشگاه‌ها حرفی نمی‌زنند؛ یکی از بزرگترین معضلات همین است و امروز گفتم شما فقط می‌خواهید مشکل ما با طلبکاران رفع شود اما هیچ صحبتی از مطالبات ما از سازمان لیگ و دیگر بخش‌ها نمی‌کنید؛ این ایراد را در جلسه گفتم و خواستم به آن رسیدگی شود چون اگر مطالبات باشگاه‌ها را بدهند قطعا تمام بدهی‌ها پرداخت خواهد شد.

مالک باشگاه نفت طلائیه تهران اضافه کرد: از فوتبال و لیگ برتر همه بهره می‌برند، غیر از باشگاه‌ها و متاسفانه حق و حقوق باشگاه‌ها در این بین نادیده گرفته می‌شود؛ در روزهای آخر هم فشار می‌گذارند تا باید مطالبات را هرچه زودتر تسویه حساب کنید اما صحبت از مطالبات باشگاه‌ها نمی‌شود و کمکی نیز در این باره نداشته‌اند؛ اگر این مسئله را به خود باشگاه‌ها واگذار کنند قطعا خود ما با رایزنی‌ها و مذاکرات می‌توانیم به توافقاتی برسیم.

جهانیان درباره نتیجه جلسه امروز ابراز کرد: فدراسیون فوتبال ایران مدارک مورد نیاز AFC را از ما می‌گیرد و مدارک را بررسی و تایید می‌کنند و بعد برای کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌فرستند که پس از بازبینی آنها مورد تایید قرار می‌گیرد.

او تصریح کرد: فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسید تا مدارک و مستندات را ارائه کنیم؛ بنده پیشنهاد کردم ما باشگاه‌ها از بخش‌های مختلف طلبکار هستیم ولی به این موضوع زیاد پرداخته نمی‌شود که بنده گفتم اگر فرصت رسیدگی ندارند، به خود باشگاه محول کنند تا برای مذاکره و توافق وارد شویم.

مالک باشگاه نفت طلائیه در خصوص مهلت دو روزه برای رفع موانع حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مدارک ما آماده است و تا فردا به فدراسیون فوتبال تحویل می‌دهیم؛ ان‌شاالله که این کار انجام شود؛ هر کسی تا حدودی توانسته از شرایطی که AFC گذاشته بود عبور و اسناد و مدارک را حاضر کند.

جهانیان ادامه داد: AFC حتما نگاه نمی‌کند که اگر باشگاه بدهکار است باید تسویه حساب داشته باشد؛ به همان دلیلی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به مطالبات باشگاه‌ها ورود نمی‌کند، به همین علت نیز به بدهی‌های باشگاه‌ها نیز توجه آن چنانی ندارد؛ ما باید به AFC ارائه گزارش کنیم که این کار را هم انجام می‌دهیم و بگوییم مطالبات و بدهی ما چیست؛ توافق‌ها چه بوده و چه نتیجه‌ای داشته‌ایم.

او ادامه داد: هیچ بازیکن حرفه‌ای حاضر نیست بخاطر طلب خود یک باشگاه را زمین‌گیر کند و فکر می‌کنم این روحیه حداقل در بازیکنان حرفه‌ای باشد چون از زمین خوردن باشگاه کسی سودی نمی‌برد؛ در آن صورت پاسخ افکار عمومی را کسی نمی‌تواند بدهد؛ باشگاه‌های بزرگ ما طرفداران زیادی دارند که اگر زمینگیر شوند، چه کسی می‌تواند جوابگوی این مسئله باشد؛ فکر نمی‌کنم این اتفاق بیافتد.

مالک باشگاه نفت طلائیه اضافه کرد: از صحبت‌های اخیر آقای گل‌محمدی اطلاعی ندارم اما شرایطی که برای ما لحاظ شده بود در حال انجام دادن هستیم؛ مهم‌ترین بحث ما مسئله دارایی بود که از نقل و انتقالات جلوگیری می‌کرد و به طور جدی وارد این قضیه شدیم و فکر می‌کنم فردا به اطلاع برسد؛ دارایی تضمین‌ها را نیز تغییر داد و به شرکت بهنام پیشرو نامه زد تا بیایند و چک‌هایشان را بگیرند چون ما تضامین لازم را ارائه کردیم؛ در این چند روز نیز به نظرم صورت جلسات تنظیم و به احتمال قطعی کار انجام شود.

جهانیان یادآور شد: بازیکنان ما حق دارند ناراحت باشند چون می‌بینم چطور زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند اما این بلاتکلیفی همه را اذیت کرده است؛ ان‌شاالله فردا یا پس فردا نتیجه بگیریم، شرایط بازیکنان نیز فرق می‌کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو