زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ -

میلان ۰ -۲ یووه؛ تکرار کابوس ایکاردی توسط ایگواین!

یوونتوس موفق شد با ارائه یک بازی برتر با دبل ایگواین میلان را در سن سیرو مغلوب کند.

سرای نور؛میلان که دو هفته قبل با هت تریک ایکاردی مغلوب اینتر شده بود، این بار با دبل هموطنش ایگواین بازی را به یوونتوس باخت تا اوضاع برای مونتلا دشوارتر شود.

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم در اوایل بازی می توانست روی ضربه ایستگاهی پیانیچ به گل برسد که توپ به کرنر رفت. دقایقی بعد دیبالا ضربه ای خطرناک را راهی دروازه میلان کرد که دوناروما واکنش خوبی نشان داد.

اما در دقیقه ۲۳ یوونتوس موفق شد روی پاس دیبالا و حرکت زیبای ایگواین و ضربه محکم او از درون محوطه با یک گل از میلان در سن سیرو پیش افتد.

لحظاتی بعد و روی پاس بورینی، کالینیچ فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما توپ به این بازیکن نرسید.

در ادامه میلان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت و مهم ترین موقعیت این تیم در ثانیه های پایانی نیمه اول شکل گرفت که ضربه کالینیچ در دهانه دروازه بعد از عکس العمل بوفون به دیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت نیز روگانی برابر ضربه چالهان اوغلو ایستادگی کرد تا نیمه اول با همان برتری ۰-۱ یووه به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم حملات میلان روی دروازه یووه شدت گرفت اما آنها تا دقیقه ۶۰ قادر به خلق حتی یک موقعیت گلزنی نیز نبودند.

اما در دقیقه ۶۳ و بر خلاف جریان بازی یوونتوس به گل دوم رسید. روی پاس زیبای آساموا و حرکت تاثیرگذار دیبالا، ایگواین در محوطه صاحب فرصت شد تا با ضربه ای دقیق زننده گل دوم بیانکونری باشد.

در دقیقه۷۳ دیبالا فرصت خوبی برای زدن گل سوم یوونتوس داشت اما ضربه والی او در اختیار دوناروما قرار گرفت.

در ادامه و بعد از گل دوم یوونتوس روند بازی آرام شد و میلان نیز توانی برای خلق موقعیت روی دروازه بوفون نداشت تا در نهایت یووه با ۲ گل حریف خود را مغلوب کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو