زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ -

آماده شدن لیورپول برای وداع با کوتینیو

لیورپول به تدریج خود را آماده جدایی فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی خود می کند.

سرای نور؛

باشگاه لیورپول تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا کوتینیو را حفظ کند و در نهایت نیز موفق شد. پیشنهاد وسوسه کننده بارسا برای جذب کوتینیو از سوی لیورپول پذیرفته نشد تا ستاره برزیلی یک فصل دیگر در آنفیلد ماندنی شود اما کمتر کسی تصور می کرد که بارسا زمستان پیش رو بخواهد یک بار دیگر برای جذب کوتینیو اقدام کند.

طبق ادعای رسانه های بارسلونا، پیشنهادی ۱۱۰ میلیون یورویی در ژانویه به باشگاه لیورپول ارسال خواهد شد و این بار آبی اناری ها امیدوار هستند تا لیورپول از موضع خود عقب نشینی کند.

 

 

 

 

نشریه میرر هم در همین رابطه گزارش داد که لیورپول خود را آماده وداع با کوتینیو می کند چرا که کلوپ علاقه ای ندارد تا بازیکنی را بر خلاف میل باطنی اش حفظ کند و کوتینیو در یکی دو ماه اخیر نشان داده است که ذهنش در بارسلونا حضور دارد.

 

گفته می شود که کوتینیو با مسئولان لیورپول توافق کرده تا اگر بارسا در زمستان پیشنهاد قابل قبولی ارائه داد، با جدایی اش موافق شود و این اتفاق، قریب الوقوع است. طبق گزارش میرر، مالکان آمریکای لیورپول به کلوپ قول داده اند که در صورت فروش کوتینیو، تمام مبلغ دریافتی برای خرید بازیکنان مورد نیاز تیم هزینه شود و در راس همه آنها فان دایک، مدافع هلندی ساوتهپتون قرار دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو