زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ -

مقصد باورنکردنی برای مهاجم بارسلونا

پاکو آلکاسر به احتمال زیاد آخرین روزهای خود را در بارسا پشت سر می گذارد.

سرای نور؛

آلکاسر به عنوان یک الگو و بت در میان هواداران والنسیا مطرح بود. آمار او در تیم ملی اسپانیا هم جالب توجه بود و همه اینها کفایت می کرد تا به یک گزینه خوب برای بارسلونا تبدیل شود. او در شرایطی سال گذشته به بارسا پیوست که بسیاری از مهاجمان برتر اروپایی به دلیل حضور مثلث MSN، قید انتقال به بارسا را زده بودند.

آلکاسر در میان بهت رسانه های اسپانیایی نیمکت نشینی نیمار، مسی و سوارز را به ادامه حضور در والنسیا ترجیح داد. او شروع خوبی در بارسا نداشت ولی در پایان فصل توانست آمار گلزنی خود را بهبود ببخشد؛ هرچند که هرگز نتوانست در حد و  اندازه های همیشگی خود ظاهر شود.

 

 

 

 

به نظر می رسید با رفتن نیمار و لوئیس انریکه از بارسا و آمدن والورده، اوضاع برای آلکاسر در فصل جاری بهتر شود اما پیش بینی ها کاملا متفاوت از آب درآمده است.

او در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا برابر رئال، دقایقی اندک وارد زمین شد. در بازی برگشت غایب بود و در اولین بازی بارسا در لالیگا مقابل بتیس در ترکیب ثابت قرار گرفت. آلکاسر در بازی دوم مقابل آلاوس هم دقایقی فرصت بازی کرد ولی از آن پس والورده ترجیح داد حتی از او در فهرست ۱۸ نفره هم استفاده نکند.

 

آلکاسر پس از هفته ها دوری از ترکیب بارسا، هفته قبل در بازی رفت دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برابر مورسیا بازی کرد و یک گل هم به ثمر رساند. او شب گذشته مقابل بیلبائو نیز روی نیمکت حضور داشت.

به ادعای نشریه سوپردپورته، آلکاسر در نقل و انتقالات زمستانی به والنسیا باز خواهد گشت البته به تیمی دیگر از شهر والنسیا یعنی لوانته!

 

طبق ادعای این منبع که در اسپورت بارسلونا هم بازتاب داشته، لوانته برای تقویت خط حمله خود روی آلکاسر، گامیرو، انیس اونای و لوکاس ویه تو نظر مثبت دارد و گزینه اول این تیم، مهاجم بارسا محسوب می شود. باید دید آلکاسر که زمانی الگویی در والنسیا محسوب می شد، حاضر خواهد شد به تیم رقیب همشهری برود یا خیر.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو