زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ -

درخشان- استقلال؛ بعد از دربی به یاد برد تاریخی

تقابل حمید درخشان با استقلال اهالی فوتبال را به یاد دربی 79 و برتری پرسپولیس تحت امر او مقابل استقلال می‌اندازد.

سرای نور؛قابل استقلال و نفت شاید در نگاه اول جذابیت خاصی نداشته باشد و از آن به عنوان یک بازی معمولی یاد شود؛ اما وقتی متوجه شویم سرمربی نفت حمید درخشان است، می توان به حساسیت بازی پی برد.

سرمربی سابق پرسپولیس که اکنون روی نیمکت نفت تهران نشسته، آخرین مربی قبل از برانکو ایوانکوویچ است که دربی پایتخت را به سود خود به پایان برده است. درخشان در دربی ۷۹ به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشست و در مسابقه ای که بسیار جذاب بود، توانست با نتیجه دو بر یک استقلال را شکست دهد. آن مسابقه پایان رکورد امیر قلعه نویی برای نباختن در دربی تلقی می شد و باعث شد تا درخشان رکورد خود در این زمینه را ارتقا دهد.

 

حالا بعد از چند سال درخشان در قامت سرمربی نفت تهران مقابل استقلال قرار می گیرد. اگرچه شرایط نفت تهران از نظر مدیریتی تعریف چندانی ندارد؛ اما به هر حال این تیم امیدوار است تا بتواند مقابل استقلال عملکرد خوبی را ارائه دهد و نتیجه قابل قبولی کسب کند.

بی تردید حمید درخشان و سایر پرسپولیسی هایی که فردا در ترکیب نفت به میدان می روند، انگیزه زیادی برای موفقیت  مقابل استقلال دارند. خصوصا حالا که آبی پوشان هفته گذشته دربی پایتخت را نیز واگذار کردند و با استرس زیادی برای جبران پای به زمین خواهند گذاشت.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو