زمان انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ -

دوئل جدید بین پاری سن ژرمن و بارسلونا

پس از مخالفت پی اس جی با انتقال وراتی به بارسا و سپس پرداخت رقم فسخ نیمار و جذب این بازیکن، رابطه بین دو باشگاه دیگر مثل گذشته نیست.

سرای  نور؛پی اس جی تابستان امسال با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو رقم فسخ قرارداد نیمار و به خدمت گرفتن او، بارسلونا را به شدت خشمگین کرد و تقریبا در حال حاضر ارتباطی بین دو باشگاه وجود ندارد؛ اما گویا این تنش ادامه دار است.

 

 

 

 

امروز شبکه تله فوت ادعا کرد که یک هفته پیش در لندن ملاقاتی بین مدیر ورزشی پی اس جی و کیا جورابچیان، مدیر برنامه های کوتینیو صورت گرفته و دو طرف در مورد انتقال ستاره برزیلی به گفت و گو پرداخته اند. در واقع پی اس جی از حالا مذاکراتش را با کوتینیو شروع کرده تا تابستان آتی برای جذب او مشکل چندانی نداشته باشد.

 

نکته جالب این است که بارسلونا نیز مدت هاست علاقمند به جذب این ستاره برزیلی است و تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا او را به خدمت بگیرد؛ اما در نهایت لیورپول حاضر نشد حتی پیشنهاد ۱۵۰ میلیون یورویی بلوگرانا را قبول کند. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی و انگلیسی، بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی یک بار دیگر برای جذب کوتینیو اقدام کند.

 

با افشای ملاقات مدیر ورزشی پی اس جی و ایجنت کوتینیو، حالا بارسلونا یک بار دیگر باشگاه فرانسوی را مقابل خود می بیند و دوئل جدیدی بین دو باشگاه در گرفته است. باید دید در نهایت برنده این جدال کدام یک خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو