زمان انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ -

ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ امیدوار است در هفته یازدهم نیز موفق به کسب سه امتیاز شود تا همچنان شیرینی برد دربی زیر زبان آنها باقی بماند.

سرای نور؛برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی در دربی هشتاد و پنج اکنون به دنبال کسب سه امتیاز دیگری است تا بتواند تیمش را به صدر جدول برساند. او در این جدال احمد نوراللهی، مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

با این حال سرمربی سرخپوشان امیدوار است در استادیوم تختی که کار او و تیمش را برای پیروزی سخت می‌کند به سه امتیاز این جدال دست یابد و با شرایطی مناسب تعطیلات دوباره تیمش را پیگیری کند.

 

علیرضا بیرانوند در این بازی دروازه‌بان این تیم خواهد بود؛ دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن انتقادات فراوان در جدال مقابل استقلال یک بازی بی‌نقص از خود به جا گذاشت و اکنون به دنبال پنجمین بازی بدون دریافت گل خود مقابل سایپا است. او با پیراهن پرسپولیس دو بار و با نفت تهران نیز دو بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل سایپا شده است.

 

زوج خط دفاعی پرسپولیس را شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی تشکیل می‌دهند. شجاع که به دلیل مصدومیت با وضعیت مبهمی برای این جدال مواجه بود، در آخرین تمرین گروهی حاضر شد تا برانکو ایوانکوویچ از او در کنار سیدجلال زوج دفاعی مطمئن تیمش برای این جدال را بسازد.

 

محمد انصاری هم که دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین گروهی حاضر شد؛ اما در نهایت به این بازی نرسید تا حسین ماهینی جانشین او شود و بار دیگر در پست غیرتخصصی حاضر شود. در سمت راست نیز صادق محرمی در این پست به میدان خواهد رفت و به ترکیب اصلی راه یافته است.

در خط میانی نیز کمال کامیابی نیا در کنار بشار رسن، محسن ربیع‌خواه و وحید امیری حاضر خواهند شد. کامیابی نیا در فصل گذشته خاطرات شیرینی از بازی برابر سایپا دارد و موفق شد اولین گل فصل پرسپولیس را مقابل این تیم در استادیوم تختی به ثمر برساند. بشار رسن هم که توانسته عملکرد فنی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد بعد از مصدومیت جزیی در جدال مقابل استقلال مشکلی برای این بازی نخواهد داشت و امیدوار به درخشش مقابل شاگردان دایی است.

 

با درخشش زوج علی علیپور و گادوین منشا، هواداران کمترین دغدغه و نگرانی را بابت محرومیت مهدی طارمی دارند. این دو بازیکن در جدال مقابل سایپا نیز مهاجمان پرسپولیس را شکل می‌دهند و باید دید گلزن دربی موفق به دستیابی به صدر جدول گلزنان در جدال مقابل محمدرضا اخباری و مدافعان نارنجی پوش خواهد شد یا خیر.

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

 

دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس ساعت ۱۵، در استادیوم تختی و به قضاوت محمدحسین زاهدی فر برگزار خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو