زمان انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ -

اردوی نفت قبل از استقلال با هزینه بنگر

نفت امروز عصر باید با استقلال بازی کند، اما این در حالی است که بازیکنان این تیم روز قبل از بازی به تمرین و اردو نرفتند تا ماجراهای عجیب این باشگاه ادامه داشته باشد.

سرای نور؛روز گذشته بازیکنان تیم نفت تمرین نکردند و حتی برای اردوی شب قبل از مسابقه به هتل نرفتند. همچنین گفته می شد که این یک اعتصاب پیش از بازی با استقلال است، هرچند این خبر نیز وجود داشت که بازیکنان به خاطر مشکلات این باشگاه حاضر به بازی برابر استقلال نشوند.

داستان متفاوت

اما گویا واقعیت با آنچه در خبر دیروز منتشر شد، متفاوت است؛ چرا که روز گذشته به بازیکنان تیم نفت می گویند که باشگاه هتلی برای اردوی قبل از بازی رزرو نکرده و بازیکنان باید به خانه هایشان بروند. باشگاه حتی ناهار بازیکنان را تهیه نمی کند و بازیکنان تیم نفت ناهار را میهمان محسن بنگر مدافع تیمشان بوده اند. محسن بنگر در حوالی کارواش جهانیان در شهرک ژاندارمری رستورانی دارد که بازیکنان نفت را به آنجا برده و ناهار میهمانشان می کند. بعد از آن بازیکنان به خانه هایشان می روند.

تماس برای بازی

شب گذشته حمید درخشان و مدیران تیم نفت جلسه ای را ساعت ۸ شب درباره مشکلات این تیم در آستانه بازی با استقلال برگزار کردند و گویا در این جلسه مشخص می شود که وضعیت مالی این باشگاه شرایط خیلی خوبی ندارد. این باعث می شود که درخشان با بیان اینکه فعلا پولی در کار نیست از بازیکنان بخواهد که برای بازی با استقلال فقط برای خودشان و حیثیت فوتبالی شان بازی کنند.

نفت در بحران

نفت هنوز در بحران است. هر روز اخبار تازه ای راجع به این باشگاه شنیده می شود و واقعیت این است که این اخبار خوشایند نیستند. حذف احتمالی این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مشکلات مالی و بدهکاری و مسایلی چون تمرین نکردن بازیکنان تنها بخشی از این اخبار ناخوشایند هستند. روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت که مالکیت جهانیان به دلیل عدم اجرای تعهداتش تقریبا منتفی است.

این درحالی است که مهلت یک ماهه ای که در اختیار جهانیان برای حل مشکلات باشگاه نفت در نظر گرفته شد نیز پایان یافته است. آیا وزارت نفت و مجمع واگذاری تیم نفت نمی خواهد تکلیف این تیم قدیمی و موفق را مشخص کند. در حالی که تیم هایی مثل صنعت نفت آبادان، پتروشیمی و پارس جنوبی در رشته ها و رده های مختلف فعالیت می کنند آیا نمی توان باشگاه نفت تهران را نیز از این بحران نجات داد؟ باید منتظر ماند و دید سرانجام ماجرای واگذاری نفت به کجا می رسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو