زمان انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ -

پورموسوی: هواداران فولاد هوشیار باشند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با پدیده برخلاف جریان بازی گل دوم را خوردیم.

سرای نور؛سیدسیروس پورموسوی پس از تساوی ۲ – ۲  تیمش مقابل پدیده خراسان گفت:

از تساوی راضی نیستیم

بازی خیلی خوبی بود. در برخی دقایق بچه‌ها عقب‌نشینی کردند و می‌خواستند مدیریت کنند. برخلاف جریان بازی گل دوم را خوردیم و پس از آن بچه‌ها موفق شدند بازی را مساوی کنند. نه ما و نه تیم پدیده از این تساوی راضی نیستیم. بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه دچار افت شدیم. سعی کردیم در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام می دهیم به بازی برگردیم و خوشبختانه در نهایت هم توانستیم بازی را مساوی کنیم.

 

مشکلات حل می شود

فولاد تنها تیمی است که بدهی ندارد. دیروز هم من کار اداری داشتم و نتوانستم همراه تیم بیایم. این مشکلات سوءتفاهماتی است که پس از بازگشت به اهواز رفع خواهد شد. هیئت مدیره با درایتی که دارد این مشکلات را حل خواهد کرد و ما هم به خاطر هواداران باید کمی از مواضع خود کوتاه بیاییم.

 

هواداران هوشیار باشند

 

مقابل پرسپولیس با ۴ غایب، برابر نفت با ۶ غایب و برابر سیاه‌جامگان هم با ۸ نفر غایب بازی کردیم. احساس می‌کنم یک مقدار شیطنت در این موضوع موجود دارد و آنها هم به دنبال منافع شخصی خود هستند. انتظار داریم هواداران تیم فولاد کمی در این مورد هوشیار باشند. به امید خدا همه با هم کمک می‌کنیم و امیدواریم پس از ۲-۳ سال که فولاد نتیجه نگرفته دوباره امسال بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

داور قضاوت خوبی داشت

داور قضاوت خوبی داشت. در صحنه پنالتی هم من نزدیک به صحنه نبودم و نمی‌توانم چیزی بگویم اما در کل قضاوت داور خوب بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو