زمان انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ -

دربی هیجان‌انگیزی در انتظار شیرازی‌ها است

مربی برق شیراز در آستانه تقابل با فجرسپاسی از آمادگی بالای تیمش خبر داد.

سرای نور؛برق شیراز در این فصل توانسته با عملکردی جالب توجه در جمع مدعیان حاضر شود تا خاطرات شیرین سابق برای شیرازی‌ها تداعی شود.

آنها که توانستند در پایان فصل گذشته مجوز حضور و صعود به لیگ دسته اول را کسب کنند، در این فصل نیز با عملکردی درخشان در جمع مدعیان حاضر شده‌اند تا امیدواری برای حضور در لیگ برتر را در جمع شیرازی‌ها افزایش دهند.

 

مازیار ربیعی‌فر، مربی این تیم در آستانه‌ی دیدار برابر فجرسپاسی در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: نباید از نتایج برق شیراز تعجب کنید. تیم ما از بازیکنانی جوان و با کیفیت تشکیل شده که تشنه‌ی موفقیت هستند و خوشحالیم که توانستیم تا به اینجا علیرغم تمام مشکلاتی که وجود داشت به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم.

وی در مورد شانس صعودشان به لیگ برتر نیز گفت: الان به این موضوع فکر نمی‌کنیم و البته نمی‌توانیم تلاش برای دستیابی به این موفقیت را هم پنهان کنیم. طبیعی است که هر تیمی برای به دست آوردن بهترین‌ها تلاش می‌کند و بهترین اتفاق برای ما هم صعود خوشحالی هواداران شیرازی برق است. حمایت آنها از تیم اکنون بهترین اتفاق برای ماست و تلاش می‌کنیم به نتایج بهتری در ادامه فصل دست پیدا کنیم.

ربیعی‌فر در مورد دیدار دربی این هفته تیمش مقابل فجرسپاسی نیز گفت: فجر تیم قابل احترامی است و تمام تلاش ما هم موفقیت در این بازی است و مطمئنا دربی هیجان‌انگیزی در انتظار شیرازی‌ها خواهد بود و امیدواریم در پایان بازی هواداران ما خوشحال استادیوم را ترک کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو