زمان انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ -

دایی: پرسپولیس کار خاصی نکرد

علی دایی می گوید که تیمش در دیدار برابر پرسپولیس به هیچ عنوان مستحق باخت نبوده است.

سرای نور؛علی دایی سرمربی تیم سایپا پس از شکست ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بهتر از پرسپولیس بودیم

فکر می کنم نتیجه ای که در این بازی گرفتیم، برخلاف جریان بازی بود؛ ما در این بازی بهتر از پرسپولیس بودیم. تا دقیقه ۲۰ پرسپولیس اصلا به زمین ما هم نیامد؛ اما متاسفانه اشتباهات بچگانه انجام دادیم و پرسپولیسی ها دو موقعیت ساده را به گل تبدیل کردند. گل اول را بازیکن خود من وارد دروازه کرد و گل دوم هم متاسفانه یک اشتباه دیگر رخ داد و آقای علیپور گل زد.

 

پرسپولیس کار خاصی نکرد

به نظرم پرسپولیس کار خاصی نکرد؛ هم در نیمه اول و همه در نیمه دوم. در نیمه دوم هم فقط یک موقعیت داشتند که ما تمام تیممان جلو بودند. اصلا و ابدا از برخی بچه هایم راضی نیستم؛ چون می توانستیم بازی را ببریم.

 

نیمه دوم اصلا برای ما خطا نگرفتند

گل اول شاید اوت به من نفع ما بود، اما متاسفانه داور تمام صحنه های ۵۰ ۵۰ را به نفع پرسپولیس گرفت. نیمه دوم را اگر شما نگاه کنید، دقایق ابتدایی بازی را ببینید، آقای کامیابی نیا در ۲۰ دقیقه ۴،۵ خطای بد می کند و به هیچ عنوان خطا گرفته نمی شود. در نیمه ی دوم هم فکر می کنم اصلا خطایی برای ما گرفته نشد.

 

شایسته مساوی هم نبودیم!

اگر ما گل اول را نمی خوردیم، می توانستیم بهتر بازی کنیم. شما شاهد بودید که نیمه دوم خیلی خوب بودیم و خیلی فشار آوردیم؛ ما در این بازی شایسته مساوی هم نبودیم. ما ۸ بازیکن نداشتیم و اگر امروز بازیکنان ما را روی نیمکت می دیدید، همه زیر ۲۳ سال بودند و خیلی کم در لیگ بازی کرده بودند. با این حال این برد را به هواداران و تیم پرسپولیس تبریک می گویم.

 

پرسپولیس به خاطر حرفه ای گری برد

تیم ما بسیار برای موفقیتش تلاش کرد ، امروز اما با وجود این که خوب بازی نکردیم، حقمان باخت نبود. پرسپولیس نتیجه حرفه ای گری بازیکنانش را گرفت و اشتباهات مکرر بازیکنان ما کمر تیممان را شکست. ببینید پرسپولیس از ما برتر نبود، فکرش را بکنید اخباری، ضربه سری را گرفت یا این که ۲تاشیرجه عالی زد؟ هیچ کدام، آنها که نتوانستند ما را در زمین حبس کنند در عوض ما آنها را در زمین خودشان محبوس کردیم.

باید از بازی های ساده تر شروع کنیم

ما کمبود بازیکن داریم اما باید بازیکنی بگیریم که از نفرات حال حاضرمان بهتر باشد، ما الان ۴جای خالی داریم؛ اما مثلا یار خارجی ما مصدومیت شدید داشته و ما میتوانیم او را از فهرست تیم خارج کنیم تا جای خالی بیشتری داشته باشیم. ما در برخی نقاط کمبود بازیکن داریم، ما امروز آقای کامیاب را برای بار اول مورد استفاده قرار دادیم. من باید چنین بازیکنی را در بازیهای ساده تر به زمین بفرستم تا این که بخواهیم برابر تیم بزرگ و حرفه ای مثل پرسپولیس که در همه نقاط بازیکن خوب دارد از او استفاده کنیم.

۵مرد ملی پوش تبعات منفی دارد

ما خوب بازی کردیم؛ اما به حقمان نرسیدیم. ما ۳ ماه است محروم از حضور ۲بازیکن تیم نوجوانان که در تیم ملی این رده بودند، هستیم. ضمن این که دعوت از ۵بازیکن برای تیم ملی هم تبعات منفی و هم مثبت دارد؛ اما تبعات منفی آن بیشتر است، قاعدتا هرچقدر تیم ما کاملتر باشد ما میتوانیم نتیجه بهتری بگیریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو