زمان انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ -

قلعه‌نویی: وزش باد، ۳ امتیاز از ما گرفت

سرمربی ذوبی ها می گوید: متاسفانه وزیدن باد؛ آن هم با این شدت باعث شد که بازی از کیفیت خود بیفتد. ای کاش برف و باران می آمد اما باد نمی آمد.

سرای نور؛امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی گفت: متاسفانه وزیدن باد آن هم با این شدت باعث شد که بازی از کیفیت خود بیفتد. ای کاش برف و باران می آمد اما باد نمی آمد چرا که وقتی باد شدید بوزد دیگر فرقی بین تیم های قوی و ضعیف نیست. با این حال از تمام بازیکنانم ممنونم.

 

او درباره رضایت خود از نتیجه این بازی گفت: خیر قطعا از این نتیجه راضی نیستم چرا که این نتیجه به درد هیچ کداممان نمی خورد. از این نتیجه ناراحتم خصوصا اینکه ۶۵ درصد مالکیت و ۹ موقعیت گل داشتیم. این نتیجه برای ما راضی کننده نبود.

 

سرمربی ذوبی ها ادامه داد: نظم دفاعی حریف به گونه ای بود که در ابتدا دروازه شان باز نشود و وقتی در دیداری که حریف تدافعی بازی می کند، حضور پیدا می کنید و ۹ موقعیت گل دارید باید از حداقل یکی از آنها استفاده کنید.

 

وی در پاسخ به این مطلب که برخلاف پیش بینی ها بازی خوبی از ذوب آهن در خارج از خانه دیده شد گفت: شما احتمالا بازی های خارج از خانه ما را ندیده اید، ما در تمام بازی های خارج از خانه دو، سه گل زده ایم و این سوال شما کم لطفی به ماست. دیروز هم گفتم که من هیچوقت فوتبال تدافعی به نمایش نمی گذارم.

 

قلعه نویی ادامه داد: حسینی همه بازیکنان را دریبل کرده اما نتوانسته گلزنی کند، ارسال کردیم گل نشد، شوت زدیم به تیرک برخورد کرد. همه این ها باعث می شود موقعیت های ما تبدیل به گل نشود. البته باید بگویم خط دفاعی تراکتور به نسبت قبل بهتر شده بود و آنها روی مدافعان و دروازه بان خود کار کرده بودند. فرزین یکی دو بار آمد و تک به تک را مهار کرد. او و مدافعان نسبت به بازی قبل کم اشتباه تر بود.

 

سرمربی ذوبی ها درباره وزش باد ادامه داد: وقتی باد می آید بازیکن ضعیف و قوی فرقی نمی کند. در ضربه ایستگاهی هم وزش باد می تواند تاثیرگذار باشد. من در این رابطه تجربه دارم. در همه شهرها سمت باد مشخص است اما در تبریز حالت چرخی دارد و اصلا نمی توانید حدس بزنید دقیقا از کدام سمت باد خواهد وزید بازی با پدیده را هیچوقت یادم نمی رود که اتفاقاتی افتاد.

 

او در رابطه با نیمکت نشینی پهلوان گفت: اگر شرایط آب و هوایی خوب بود و باد نبود برنامه داشتیم از احسان در ۳۰ دقیقه استفاده کنیم اما وقتی این گونه شد مجبور شدیم رو به بازی بلند بیاوریم. البته از بازیکنانم تشکر می کنم که در این آب و هوا و در خانه حریف توانستند بازی خوبی به نمایش گذاشتند. البته در نهایت می توانم بگویم این بازی به من نچسبید. البته از هواداران تراکتورسازی هم تشکر می کنم که به تشویق تیمشان پرداختند.

 

قلعه نویی ادامه داد: تیم آقا یحیی هم همیشه برنامه دارد و بازی هجومی به نمایش می گذارد اما در بازی امروز نمی توانستند حمله کنند و همین موضوع هم به دلیل باد بود. فکر نمی کنم رشید مظاهری امروز زمین خورده باشد بهرحال باد شرایط را برای باز کردن دروازه ها از ما گرفت.

 

وی درباره وضعیت جسمانی تیمش گفت: ۴۸ ساعت پس از هر بازی از طریق جی پی اس به آمار بازی تیممان پی می بریم. این نشان می دهد بازیکنان ما خوب می دوند. حتی این موضوع را با سال قبل هم قیاس می کنیم و می بینیم که به طور کلی تیم بهتر از قبل شده است. به غیر از بازی با پارس جنوبی که نسبت به خودمان ضعیف تر بودیم باقی بازی ها را بچه ها به خوبی در زمین حضور یافتند. حالا باید آمار این بازی را هم ببینیم.

 

او در پایان اضافه کرد: ما در طول بازی تیم مان را هجومی کردیم و موفق هم شدیم بازی را بهتر کنیم اما در نهایت به گل نرسیدیم. به هرحال باید بگویم در نیم فصل حتما تغییرات خواهیم داشت؛ به هرحال نقاط ضعفی داریم که باید پوشانده شود؛ ولی در مجموع می توانم بگویم قطعا جزو سه تیم اول خواهیم بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو