زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ -

فلاحت‌زاده: کریمی فوت آخر را به کمالوند یاد نداده

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: کریمی فوت آخر را به کمالوند یاد نداده است، بنابراین احتمالا با تاکتیک ویژه‌ای بازی کنیم!

سرای نور؛

فرشاد فلاحت‌زاده که به‌جای فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صنعت‌نفت آبادان حضور یافته بود، گفت: خوشحالم که به شهر خودم آمده‌ام، شهری که خاطرات زیادی داریم و توانستیم صنعت نفت را به لیگ برتر بیاوریم. شهری که بازیکنان ساحلی خوبی هم دارد که نمونه‌اش هاشم‌پور مربی فوتبال ساحلی است. صنعت نفت تیم و کادر فنی خوبی دارد. آنها با کمالوند بازی‌های خوبی انجام می‌دهند.

 

وی افزود: تیم‌های فیروز کریمی روی زمین بازی می‌کنند. فردا بازی تاکتیکی را در پیش خواهیم داشت و امیدوارم تماشاگران خوب آبادانی که داشتن آنها برای هر تیمی نعمت است، از دیدن بازی لذت ببرند. کمالوند شاگرد کریمی بوده و فکر می‌کنم کریمی فوت آخر را به کمالوند یاد نداده است، بنابراین احتمالا با تاکتیک ویژه‌ای بازی کنیم!

 

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش تصریح کرد: مصدوم که زیاد داریم، آندرانیک تیموریان و رضا خالقی‌فر را نداریم و باید به آنها میلاد فخرالدینی را اضافه کنیم. محروم نداریم، اما مصدوم زیاد داریم.

 

مربی گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: هدف اول ما برای بازی فردا گل نخوردن و زدن گل و در نهایت هم انجام بازی زیبا و بدون حاشیه است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو