زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ -

ویسی: مردیم تا بردیم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: یکی از حساس‌ترین بازی‌های عمرم بود.

سرای نور؛

عبداله ویسی بعد از پیروزی ۲ بر یک استقلال خوزستان برابر سیاه جامگان مشهد در نشست خبری گفت: با توجه به جایگاه هر دو تیم بازی امروز یکی از حساس‌ترین بازی‌های عمرم بود.

 

تلاش زیادی کردیم برای اینکه بتوانیم در این بازی پیروز شویم. به قول معروف “مردیم تا بردیم”.

 

وی ادامه داد: بچه‌ها در این بازی همکاری و همه توانشان را خرج کردند که بتوانند مردم خوزستان را خوشحال کنند. امیدوارم در آینده هم عملکردی اینچنینی داشته باشند تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

 

ویسی در خصوص مشکلات باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: الان با نماینده اهواز دیدار کردم و به او گفتم که تکلیف این تیم را روشن کنند و ما بفهمیم که صاحب‌مان کیست؟ این باعث می‌‌شود که ما از لحاظ روحی و روانی درست شویم. از وقتی که گفتند موسوی کارخانه را خریده است بچه‌ها روحیه گرفتند و ما توانستیم دو بازی را پیروز شویم. ما به مردم خوزستان بدهکاریم و باید نتایج گذشته را جبران کنیم تا مردم خوشحال شوند.

 

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که شما اخیراً گفته بودید صددرصد در لیگ برتر خواهید ماند، گفت: بله، من صددرصد ایمان دارم به بچه‌های تیمم البته نقاط ضعفی داریم که باید آنها را به نقاط قوت تبدیل کنیم. مطمئنم با همت بچه‌ها و حمایت مردم خوزستان شرایط تیم بهتر می‌شود و به جایگاه اصلی‌مان باز می‌گردیم. الان که در رتبه پایین جدول هستیم وقتی با یک پیروزی چند پله بالا می‌آیید همه خوشحال می‌شوند در صورتی که اگر بالا بودیم و می‌باختیم همه ناراحت می‌‌شدند.

 

ویسی گفت: در این بازی مساوی به درد هیچ‌یک از تیم‌ها نمی‌خورد و خدا را شکر ما بیشتر تلاش کردیم و توانستیم پیروز شویم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو