زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ -

مرزبان: بازی را خوب شروع کردیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: بازی را خوب شروع کردیم.

سرای نور؛

علیرضا مرزبان در نشست خبری بعد از دیدار استقلال خوزستان و سیاه جامگان که با برتری ۲ بر یک تیم میزبان همراه بود گفت: بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه  ۳۵ چند فرصت ایجاد کردیم که استفاده نکردیم. حریف یک بار در نیمه اول به تیر دروازه زد که خوش شانس بودیم این نیمه گل نخوردیم.

 

وی افزود: در ادامه وقتی گل اول دریافت کردیم به هم ریختیم و خیلی زود گل دوم را روی یک اشتباه بچه‌گانه دریافت کردیم. بعد از آن خیلی دیر به گل اول رسیدیم و دیگر فرصت برای رسیدن به گل دوم نبود. به هر حال این شکست دیگری بود و ما مجبوریم این راه سخت را ادامه دهیم.

 

سرمربی تیم سیاه‌جامگان یادآور شد: امروز نوجوان ۱۶ ساله را به میدان فرستادم و الان با شرایطی که داریم مجبوریم این روند را ادامه دهیم و باید رو به بازیکنان جوان بیاوریم. از فرم بازی امروز تیمم خیلی راضی‌ام و ما می‌توانستیم به بازی برگردیم اما اشتباه بچه‌گانه روی گل دوم شرایط را برای ما خیلی سخت کرد.

 

مرزبان درباره باخت‌های اخیر تیمش تصریح کرد: در بازی قبل در لیگ مقابل نفت آبادان در شرایطی بازی را واگذار کردیم که یک ضربه پنالتی را از دست دادیم که اگر گل می‌‌شد وضعیت خیلی فرق می‌کرد. در همان مسابقه داور خطایی که یک متر بیرون محوطه جریمه بود را برای حریف پنالتی گرفت و بازی را باختیم. دیدار با خونه‌به‌خونه هم شرایط خاص خودش را داشت. در آن بازی چند بازیکن محروم از بازی‌های لیگ را با خود به بابل نبردیم چرا که می‌خواستم تیمی که قرار است در اهواز بازی کند را در آن مسابقه به میدان بفرستم که در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم. امروز هم دیدید از نظر فوتبالی ایجاد موقعیت و مالکیت توپ بهتر از استقلال خوزستان بودیم اما دستمان خالی بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در نیم فصل تیمش را تقویت کند یا نه، تأکید کرد: قطعاً این تیم نیاز به ترمیم دارد. نیاز است ما بازیکنان را تغییر داده و نفرات جدیدی را اضافه کنیم. خوشبختانه به اندازه کافی وقت برای این کار است و قطعاً چهره تیمم را در نیم‌ فصل تغییر خواهم داد.

 

سرمربی سیاه‌جامگان در واکنش به این سوال که آیا قرار است تا پایان نیم فصل بازی‌های خود را از جمله دیدار با استقلال را واگذار کند، خاطرنشان کرد: اولین کاری که ما باید انجام دهیم این است که به هر شکلی که شده روندی که در پیش داریم را متوقف کنیم. بهترین کار این است که در نتیجه‌گیری به ثبات رسیده و شخصیت تیمی پیدا کنیم. امروز وقتی یک گل از استقلال خوزستان خوردیم از هم پاشیدیم و فکر کردیم باختیم. همین امر باعث شد روی یک اشتباه بچه‌گانه خیلی سریع گل دوم را هم دریافت کنیم.

 

مرزبان اظهار داشت: در بازی بعد به مصاف استقلالی می‌رویم که بعد از باخت در دربی نتیجه خوبی مقابل نفت کسب کرد و به لیگ برگشت. آنها انگیزه خیلی بالایی برای رسیدن به بالای جدول دارند و به هیچ‌وجه نمی‌خواهند امتیازی از دست بدهند. ما هم قصد نداریم امتیازی از دست بدهیم اما برای اینکه در ادامه راه موفق شویم نیاز شدیدی به حمایت هوادارانمان داریم. اگر هواداران کنارمان نباشند مشکلاتمان بیشتر خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو