زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ -

خبر بد برای سپیدرود: مچ دست سام کن شکست

امید سام کن مدافع بیست و یک ساله سپیدرود، در حادثه ای که در جریان مسابقه سپیدرود برابر پارس جنوبی برایش روی داد، دچار شکستگی مچ دست شد.

سرای نور؛

در برخوردی که امید سام کن در دقیقه ۱۵ مسابقه با پارس جنوبی برایش روی داد از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شد و علی رغم تلاش تیم پزشکی سپیدرود نتوانست به مسابقه ادامه دهند و در نهایت در دقیقه ۳۷ جای خود را به سید احمد سید آهی داد.

 

دکتر فیروزی پزشک تیم سپیدرود در این ارتباط به سایت سپیدرود، گفت: سام کن در حین مسابقه به علت فرود آمدن بر روی دست دچار آسیب دیدگی شد که با تصویر برداری صورت گرفته پس از مسابقه و معاینات اولیه مشخص شد از ناحیه مچ دست دچار شکستگی شده است.

 

وی در ادامه افزود: پس از تعویض از زمین بازی مچ دست امید موقتا آتل گرفته شد تا مانع گسترش آسیب دیدگی شویم و بتوانیم سام کن را از جم به رشت اعزام نماییم و در رشت پس ار مشورت با جراحان ارتوپد حاذق بابت انجام یا عدم انجام جراحی تصمیم گیری کنیم.

 

دکتر فیروزی در خصوص زمان بازگشت سام کن به تمرینات در صورت انجام عمل بر روی دستش، گفت: همه چیز به تشخیص پزشک ارتوپد بستگی دارد و مطمئنن کوتاه شدن زمان بازگشت به عمل و فیزیوتراپی پس از عمل بستگی دارد و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا سام کن در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند تمریناتش را از بگیرد.

 

حالا با سه کارته شدن حسین ابراهیمی و ادامه مصدومیت حسین کعبی، این حادثه موجب خواهد شد تا دست نظرمحمدی برای مسابقه با ذوب آهن بیشتر از پیش بسته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو