زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ -

نارضایتی برلوسکونی از مالکان چینی میلان

چند ماه پیش بود که سیلویو برلوسکونی تمام سهام خود در میلان را به یک کمپانی چینی واگذار کرد و ریاست 30 ساله او بر روسونری پایان یافت.

سرای نور؛

سیلویو برلوسکونی که ماه آوریل سال جاری پس از ۳۰ سال مالکیت بر میلان، این باشگاه را به کنسرسیومی چینی تحت مالکیت یونگ‌هونگ لی فروخت، ادعا کرد که مالکان جدید روسونری به وعده‌هایی که به او داده بودند، عمل نکرده‌اند.

 

برلوسکونی با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایتالیا مصاحبه‌ای انجام داده که به زودی قرار است پخش شود. نشریه گاتزتا دلواسپورت اکنون بخشی‌هایی از این گفت‌و‌گو را منتشر و به نقل از نخست وزیر سابق ایتالیا نوشته که مالکان چینی باشگاه میلان خلف وعده کرده‌اند.

 

 

 

 

گاتزتا به نقل از برلوسکونی نوشته است:« من واقعاً‌ ناامید شده‌ام. دارم می‌بینم کارهایی که مالکان جدید انجام می‌دهند مطابق آن چیزهایی نیست که در ابتدا به صلاح باشگاه در مورد آنها توافق شد. اسپانسرهای جدیدی که آنها وعده داده بودند با میلان همکاری خواهند داشت، هرگز نیامدند.»

 

میلان با وجود سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی مالکان جدیدش در تابستان امسال برای خرید بازیکنان جدید از جمله ستاره خط دفاعی یوونتوس، لئوناردو بونوچی، اوضاع و احوال خوبی ندارد و در این فصل از سری A بعد از گذشت ۱۱ هفته با قبول ۵ شکست و یک تساوی، در رده هشتم جدول با ۱۵ امتیاز فاصله نسبت به صدر جدول قرار دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو